2010. június 11., péntek

Pipacsmező / Red poppies on the bag



Ezt a festett zöldet már egyszer társítani akartam egy igazi pinkkel, nem rózsaszínnel, igazi pinkkel, végül mégsem tettem, de ma már nem bánom. Nagyobb bátorság kellett volna, végül beértem a pirossal, de nem is beértem, hanem amikor egymás mellé tettem őket, már nem is volt vívódás, megtalálták egymást. Szerintem. Ti hogy látjátok?
A táska már a Meskán. :o)

The green fabric is dyed by me and earlier I wanted to fit it together with a pink fabric but I wasn't daring enough. I don't regret it because now the red seems a good choice. I like it very-very much but what about you?
The bag has been available in my online-shop.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) Különlegesen szeretem az útszéli integető piros fejecskéket, általában alig tudom magam visszatartani, hogy zsuppsz ne a vázában landoljanak, igazából a Te táskád oldja meg a hervadhatatlanság kérdését, szép lesz valakinek :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a zöld-pink tűnt bagatellnek, ez viszont az igazi, nagybetűs bátorság. Szürke kisegér nem fog rá lecsapni, ellenben egy határozott, életvidám NŐ! Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. Tetszik! Jómagam is pipacs-rajongó vagyok.
    (Szerencsére a szomszéd telkeken nemigen vágják a gyomot, így mostanság nálunk mindenfelé pipacsmezőt látni. :))

    VálaszTörlés
  4. Annyira szépek a táskáid!!
    Egyszer majd én is benevezek Nálad egyre. A hangsúly a "majd"-on van, nem az "egyszer"-en. :))

    VálaszTörlés
  5. Nagy bátorság, de az életben kell az is:-)... és a hobbyd az életed?! ...vagy nem?!

    VálaszTörlés
  6. Óóóóóó..... most írjam erre is, hogy imádom?! Jó. IMÁDOM!!!!

    VálaszTörlés
  7. Erre a színösszeállításra (is) felkaptam a fejem. Harsog, mintha tényleg egy búzamezőben járnék.
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. :o)
    Egy fárasztó nap után jó volt olvasni a bejegyzéseket, köszönöm.

    VálaszTörlés