2009. május 15., péntek

Kihagyhatatlan ajánlat

Amikor látom, hogy a köztársasági elnök feleségének milyen reprezentációs feladatok tartoznak az egyébként csak szokásjog alapján létező munkaköri leírásába, mindig megígértetem ZM-mel, hogy soha nem lesz köztársasági elnök.
Fordult a kocka, ugyanis hosszú évek óta kapom az ilyen-olyan fejvadász cégektől az álláslistákat (aktualitása van, mióta kiderült, hogy nem is vesznek vissza, de ez egy másik történet), és most akadtam egy olyan állásra, amely a "kihagyhatatlan, vonzó, kalandos, merész" jelzők minden szinonímiáját és fokozatát kielégíti: HR tanácsadót keresnek. Afganisztánba, Kandaharba.
A munkaköri feladatok (mondjuk) kongruensek a tapasztalataimmal, a fizu sem rossz (3000-3500 Euro/hó).
Hát, megnézném a jelentkezőket.
Akit érdekel, katt ide. Én nem leszek konkurrencia. :o)


2 megjegyzés:

  1. Nem biztos, hogy erre az állásra nőt keresnek, aztán nem biztos, hogy családtagot is vihet. Amúgy hirdethetnek a jó fizu viszonylagos, mert tudni kell a lakbér stb. feltételeket. Ilyenbe nem szabad belemenni. de sokszor jó állást is meghirdetnek - de már megvan a jelölt - kamuból!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, én viccnek szántam, abszolút viccnek. Mármint az állás igaz, de persze, hogy én nem mennék el...

    VálaszTörlés