2008. december 14., vasárnap

Egy kis ajándék

A következő (kisebb lélegzetvételű) ajándékok várnak gazdájukra:

1. 5 db kb. 10-szer 10 cm-es szalagszövéses blokk- gondolom, fel lehet használni egy alkotáshoz, de talán külön-külön is? A leendő gazdára bízom a dolgot.


2. 2 db 20-szor 15 cm-es blokk, világítótorony mintával- gondolom, elsősorban kisgyermekesek számára érhet valamit, de nincs megkötés!


Semmi mást nem kell tenni, mint egy megjegyzést hagyni a kedvenc versetek 1-2 sorával... Ha valakit nem érdekelnek a fentiek, s mégis megírja.. akkor nagyon fogok örülni! :o)
Természetesen lehet jelezni, ki melyik ajándékra pályázik... ha egyáltalán szeretné valaki a fent látható apróságokat...
Határidő? Mondjuk, legyen december 20.

Várom a verssorokat, kiváncsi vagyok, kinek mi a kedvence. Ahogyan az általunk készített tárgyakból, az általunk olvasott könyvekből sok mindenre lehet következtetni, úgy (szerintem) a kedvenc vers is árulkodó lehet. Márpedig én szeretnélek Benneteket még jobban megismerni.

20 megjegyzés:

  1. Jelentkeznék, ha lehetne a meglepikre.
    Bármelyiknek örülnék.
    Nemrég fedeztem fel a blogodat, ha szabad felvennélek a listámra.

    S a versrészlet:
    " Koldus-szegény királyi gazdagon,
    Részeg vagyok és mindig szomjazom"

    VálaszTörlés
  2. Csak nem Shakespeare?

    Naná, hogy felvehetsz, megtiszteltetésként élem meg!

    VálaszTörlés
  3. - " Dolgozni csak pontosan,
    csak szépen,ahogy a csillag
    megy az égen, ugy érdemes. "
    József Attila

    Nem feltétlen az ajándék reményében
    csak ugy, mert szeretem a verseket.

    VálaszTörlés
  4. Én József Attilás vagyok, és nagyon szeretem Fodor Ákost is :) De nincs kedvencem. Álljon itt utóbbitól egy haiku:

    van, mikor t i s z t á b b
    eltörni egy tányért, mint
    elmosogatni

    Jah, és Shakespeare-t is szeretem :D Talán legjobban azt a 75. szonettet, amit Unikat említett - főleg az Értelem és érzelem óta ;)

    VálaszTörlés
  5. Egyébként szívesen játszanék :) és rajongok a világítótorynokért!

    VálaszTörlés
  6. A haikut is Kosztolányin keresztül ismertem meg. Nem is igaz, nem ismertem meg, csak tudom, mi az. Ez sem igaz, inkább azt mondom, van elképzelésem róla.:)

    mmama:Igen, csak úgy érdemes. De jó, hogy ezt mondtad, olyan figyelmeztetésnek érzem!

    Köszönöm nektek, alakul a dolog4 :o)

    VálaszTörlés
  7. "Valamit kérnek tőled.
    Megtenni nem kötelesség.
    Mást mond a jog,mást súg az ész.
    Valami mégis azt kívánja:
    Nézd,tedd meg, ha teheted!
    Mindig arra a harmadikra hallgass,
    mert az a szeretet."
    (Túrmezei Erzsébet)

    Nem szeretem a nagyon elvont verseket, kissé földhözragadt vagyok. Hát ezért épp ez! (a szövött csodák bűvöltek el)

    VálaszTörlés
  8. Távol áll tőlem a figyelmeztetés .
    A Te munkáidat látva meg pláne,
    csak én is a " földhöz ragadt "
    verseket szeretem jobban.

    Voltam én kisiparos amikor azt
    osztályidegenként kezelték.
    A mühelyemben ezt az idézetet irtam ki a falra, mindenki csodálkozott.
    A mai napig sem értem miért ?

    VálaszTörlés
  9. Nekem mostanában kevéske időm lesz és már millió projekt van arra a kevéskére is betervezve, úgyhogy csak úgy, viszonzás nélkül itt a kedvencem:)) (Konkrétan az EGÉSZ vers következik!!)

    Pilinszky: Életfogytiglan

    Az ágy közös.
    A párna nem.

    :)

    VálaszTörlés
  10. a végtelen ott kezdődik
    amikor
    kezünkkel elérjük a csillagokat
    és észrevesszük hogy nem lettünk
    nagyobbak

    (Saszet Géza)

    VálaszTörlés
  11. Ja,azt elefelejtettem mondani,a szalagszövésre kacsintok.

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm, lányok!megyek hógolyózni... igen!

    VálaszTörlés
  13. Életrecept
    Végy egy Ezt-vagy-Azt;
    emeld föl a szívedig
    -s vigyázva tedd le.
    Fodor Ákos
    (valamelyik szalagszövésed indítana be, de nem szoktam nyerni)

    VálaszTörlés
  14. Ez a bejegyzés döbbentett rá, hogy mennyire rég volt, hogy verseket olvastam, csak úgy! Valahogy mostanában ha, akkor már inkább prózát szoktam, valahogy nem avgyok abban a nagyon mélázós hangulatban már évek óta, ami a versekhez számomra alapfelszerelés. De emlékszem, nagyon megfogott annakidején az, hogy "ki gépen száll fölébe, annak térkép e táj". Főleg hogy akkoriban gépen fölszállni azt jelentette, hogy bombázás, nem azt, hogy egy szép utazás.
    Mindez egyébként játékon kívül, a varrós blokkokat meghagyom a "foltos" lányoknak.

    VálaszTörlés
  15. Ma ezt olvastam Nomródnak :)

    " Bóbita, bóbita táncol,
    Körben az angyalok ülnek,
    Béka- hadak fuvoláznak,
    Sáska-hadak hegedülnek."

    VálaszTörlés
  16. Szüleim ellen kifogást
    Egyet tudok csak semmi mást
    előbb kellett vón játszotok
    Olyan kéthátú állatot.-
    Ötszáz év. Ennyit késtetek.
    Mégcsak fattyú sem lehetek,
    Bocsásd meg nékem Hercegem,
    De a középkort kedvelem- ...

    Georges Brassens: Középkor kedvelő

    Csak úgy. Egy a sokból ami hirtelen idejött.

    VálaszTörlés
  17. Miután most karácsony közeleg, itt az egyik karácsonyi kedvencem:

    Karácsony készül, emberek!

    Szépek és tiszták legyetek!

    Súroljátok föl lelketek,
    csillogtassátok kedvetek,
    legyetek újra gyermekek,
    hogy emberek lehessetek!

    Wass Albert

    Én bármelyik "ajándéknak" örülnék!

    VálaszTörlés