2013. június 8., szombat

csökkent értelmű medvebocs

Nem állítom, hogy könyvkritikus lennék, én csak egy olvasó vagyok, aki olvas és van véleménye, helyenként pozitív, helyenként meg nem. A Barhesz nekem nagyon nem, emlékeztek rá, nem ismétlem meg, ellenben fenntartom a  véleményem, még akkor is, ha a könyv szerzőjének édesanyja szerint nem sikerült megértenem a lényeget. Szerencsére belinkelte nekem a repdeső kritikát, így aztán most megvilágosodás támadhat a gyenge értelmemben, s mivel elég sokan lájkolták a bejegyzést (feltételezem, ez egyetértést jelent, nyilván olvasták mások is a könyvet), ezért most ajánlom, olvassátok el, hogy miről is olvastatok.Olvastatok volna, ha figyeltetek volna. Vagy nem értettétek, vagy nem figyeltetek. Velem együtt.

Olybá tűnik, hogy én renitens vagyok, beleolvastam megint, és képtelen vagyok változtatni a véleményemen. Makacs ostobaság, tudom. Ez van, nekem kell önnön magammal együtt élnem.

Viszont a kritika vélemény folyamodványaként remek barheszreceptet kaptam Annától.

7 megjegyzés:

  1. Ugyan kérem!
    Nem vagyunk irodalomórán, hogy Neked is azt kell jelentse az írás, mint a tanárnak, vagy más magyarázóembernek.
    A könyvet nem olvastam, általánosságban mondom, hogy aki olvas, had döntse már el, neki mit jelent egy könyv, és passz!!!

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ezek az Anyák mire (nem) képesek!
    :-D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, még egyszer:
      Én nagyon szeretem az Eszter receptjeit a blogján, oda illik is ez a laza, dinamikus stílus (kivéve névelőelhagyást, az megbocsáthatatlan), de ez a könyv teljesen olvashatatlanul van megírva, sajnos, elviselhetetlenül túlaffektáltan laza, mindenféle értelemben, én az ilyet csak a konyhában szeretem, pl. qiuche formájában: gyorsan össze, mindent beledobálva.

      Törlés
    2. így viszont még szomorúbb ez nekem :(

      Törlés
  4. a férjem ugyanezt mondja, Florentine :)

    én tartom a véleményem, a sok moly-os véleménnyel összhangban. de mondom, mi csak olvasók vagyunk. :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt nem olvastam,mert nem erdekel, ellenben kivancsian varom, hany pontot kap a Regi modi tortenet. Bonusygyerekemmel epp a napokban szidtuk nagyon, ugy orultem, hogy nem csak nekem nem volt jo.

    VálaszTörlés