2013. január 20., vasárnap

az bagelnek nincsen párja

  (ez már az enyém bagel!)


Én a bagelt igen nagyon, legutóbb Leiden-ben tértünk be a Bagels & Beans nevű helyre, ahol mind a bagel alapanyagában, mind töltelékében óriási választék volt, szerettük. Egy bagel,egy nagy pohár narancslé, egy tejeskávé- tökéletes ebéd a turistának.
(közben kiderült, hoyg még mindig vannak  - fényképpel gazdagon illusztrált - feldolgozatlan témák  a holland úttal kapcsolatban)




Nem azóta, hanem már előtte óta (magyarul: korábban is) akartam én bagelt sütni, de a prioritási listán sosem került a top 10-be, most viszont elfogyott a kenyér itthon, a DNK-re nincs idő, így lett nékünk bagelünk.

A recept innen van, de én innen szedtem (Éci, látod! Ezt ettem!), egyedül a liszten változtattam, javarészt teljes kiőrlésű tönkölyliszt került bele, ja, meg mi jól megsütve szeretjük.
Két nehézségem van a dologgal, először is a hurkák karikává való összeillesztése, ez nekem még sosem ment, másodszor, hogy fene nehezen illeszthető be a lowcarb diet vonalába.

(mi egyébként kéksajtkrémmel és salátával fogyasztottuk - első körben)









2 megjegyzés:

  1. óóóóóóóóóóó :) (a lyukon átnézősért külön <3)

    VálaszTörlés
  2. azt majdnem nem tettem be, mert bal kézzel fogtam a bagelt,jobb kézzel meg fényképeztem a bagelt, és olyan... érdekesek lettek a képek, de kellet,no.:)

    thanks!

    VálaszTörlés