2012. december 11., kedd

nem top, inkább hole. még inkább gap

Nem mintha a számokat szeretném, én a betűkért vagyok oda (és most ne beszéljünk arról, hogy ponyva bestseller-időszak kezdődött, nem tudok odafigyelni erre, betű viszont kell, tehát ez van), de ma azért kimerítettem a valószínűségszámítás rám vonatkozó részét, tippelni bárkinek lehet.

hányszor fakadtam sírva
hányszor éreztem, hogy most sírva fakadok
hány táska van a bal és hány a jobb oldalamon
ha x idő alatt végzek eggyel,  akkor végzek-e a mára kiszabott penzummal
ha végzek,  sírva fakadok-e
ha mindennap bőgök, hányadik napon apadnak el a könnycsatornák
hány éjjel, hány nap van vasárnapig
hány táskával lennék elégedett
ehhez képest hány táska a maximum
ha annyi a maximum, mennyit próbálok kihozni belőle

Etcetera.

18 megjegyzés:

  1. Szeretnék valami okosat (és vigasztalót ) írni, de azt hiszem felesleges...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha nem írsz/írtok, sírni fogok,most megmondom!

      Törlés
  2. Mondanám, hogy besegítek, de olyan precízen én-sajnos-nem tudok dolgozni/varrni mint te.De küldöm a szeretet energiát!És azért alapjában véve jó, hogy ennyire sikeres vagy...Ugye!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én erre most úgy tudok a tőlem telhető legjobban (ám így is a legkevésbé informatívan) válaszolni, hogy jó ez mindig, ha éppen nem szar.

      de ez csak vicc, a nem tréfa az, hoyg jó, igen.

      Törlés
  3. Én a számolás részét szívesen átvállalom: mondjuk a fentieket egy klasszikus két ismeretlenes egyenletrendszerrel is ki lehet számolni, ahol x=sírás, y=táska. A többi már csak pikk-pakk! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vannak itt bonyolító tényezők is ám, többismeretlenes egyenletet kell felállítani :)

      Törlés
    2. Akkor azt már lineáris algebrában tanult mátrix módszerrel számoljuk ki :-)
      S én is azt mondom, hogy a sírás igenis segít, tisztulsz általa!

      Törlés
  4. Szívem, te csak sírj, amennyit jól esik, ha attól könnyebben megy a munka. Ha meg nem, akkor is, mert kiadod magadból a dühöt az elveszett idő miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogy megy tőle könnyebben, éppen fordítva :(

      Törlés
    2. Nem, tudom, hogy nem megy könnyebben a munka:( Csak ég inkább elszomorít. Ej, de segítenék, ha tudnék...!

      Törlés
    3. kitalálni, h jövőre hogyan másképpen, az kellene nekem. mert így biztosan nem és nemcsak az évvégéről van szó.
      tudom, hoyg segítenél, s már ez is erőt ad, hidd el nekem.

      Törlés
  5. Én csak annyit tennék hozzá, hogy minden elismerésem a teljesítményhez,én egyszerűen erre képtelen lennék. Kitartás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem nagy a teherbírásom munka dolgában, de néha azt gondolom, csak ott, Szilvi
      16 óra volt a tegnapi penzumom

      Törlés
  6. Sokat írtam...kitöröltem...
    Mert csak annyit akarnék hozzáfűzni, hogy amikor nálam szakad a cérna bármi miatt (munka, gyerekcirkusz, rossz korszakok, jó korszakok), mindig az lebeg a szemem előtt, hogy mint minden, ez is elmúlik... és úgyis jön helyette valami más! :)
    A jót (pl. a mai metrós sztorit) el kell raktározni, a nem jót pedig ki kell sírni (vagy írni)...
    Most az éltet és lebeg pozitívan a szemem előtt, hogy milyen jó lesz 24-én este...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. reggel mindig másképpen kezdem, aztán napközben alakul vagy erre vagy arra, esetleg semerre sem

      milyen volt a nyüzsi vásár?

      Törlés
    2. Ma (is) küldök jó energiákat Neked, jó...?!

      A Nyüzsi jó volt, bár azt hittem többen vásárolnak majd, de nem panaszkodhatok (ott még ismeretlen alkotóként), mert azért fogytak a dolgaim! Viszont a hangulat... :))) Olyan jól éreztem magam, hogy a nap végére sem fáradtam el úgy, mint máskor! Teljesen feltöltött! :D Máskor is megyek, az biztos...!
      Ez volt eddig a legjobb hangulatú vásárom! :D
      És elkelt a legkedvesebb piros bőrfüles DOTTY-szövettáskám... nagyon jó helyre került és ez is feldobott!
      Örülök, hogy Neked is jó volt a Wampolás! Puszillak!
      Kriszta

      Törlés
  7. hirtelen azt hittem, a könyv olvasása közben fakadtál sírva... ha igen, nem értem a vigasztalásokat, mert olvasás közben bőgni - beleélni magunkat a történetbe - jó dolog. Ha a hajtás az oka, nem tudok okosat mondani, csak azt, hogy add ki a felgyülemlett feszültséget, hogy még véletlenül se közelítse meg ez az érzés a táskacsodákat vagy csoda táskákat ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áh,nem, átlendültem,már a ló másik oldalán vagyok! :)

      Törlés