2012. december 14., péntek

légy jó arc

Nem mondom, hoyg egész nap, de azért mégiscsak gondolkodtam a tegnapi történet kapcsán, hoyg most akkor bunkó voltam-e vagy sem és szerintem nem.
Mégis mit kellett volna tennem, hogy ne nézzen annak, akinek, oké, értem, hogy ha Zé megborotválkozik,  jobb lett volna (az ő hibája tehát), az én fésülködésem nem számított volna, mert nem releváns a haj, ellenben az arcszőr, ugyebár, egyébként pedig szép tiszta ruha volt rajtunk, normálisan beszéltünk,  érthetően megfogalmaztuk a kérdésünket, türelmesen vártunk és még a cipőnk sem volt sáros (fagy volt kint). Lehet, hogy ha a várakozás perceit kihasználván, az okos kis telefonomon történő válaszolgatást nyilvánosan és nem suttyomban, az oszlop mögött végzem, jobb lett volna, de azért azon, hogy a telefon státuszszimbólum, már csak túl vagyunk.
Hogy megviselt arcberendezésem van, arról nem tehetek, alapból, génjeimből fakad, amit igaz, hogy megfejelek napi 16 órás szezonmunkával, de éppen azért kell nekem a regisztráció, hoyg minél kevesebbet frusztráljam vele az ügyintézőket.
Azt pedig, hogy a férjem grafikus/szobrász, aki a számomra kiismerhetetlen macintosh gépen dolgozik, magam pedig bloggal, FB profillal, több e-mailcímmel rendelkezem, csak nem írhatom a hátunkra.

13 megjegyzés:

  1. előző posztodhoz is leírtam, szerintem ez kedvesség volt részedről, nem disznóság.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sztem kedvesség sem, legalábbis nem tudatosan (nem szoktam tudatosan kedves lenni? deeeee), inkább humor volt ebben, azt szeretem...:)

      Törlés
    2. hát a humorod én is nagyon nagyon szeretem:-)

      Törlés
  2. Szerintem így volt jó, ahogy történt. Amit felsoroltál, csak külsőség. A lényeg, hogy "okosabb" legyen az ügyintéző (ha szebb vagy szebbnek látszó, pirospont), mert akkor jó napot szereztél neki és lesz kedve csinálni, ami egyébként a munkája lenne. Én ezt tapasztaltam, eleve nemecsekként kell odaállni, akkor segítenek. Az egyenlőség ezesetben ki van zárva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, én olyat szoktam direktben csinálni, tehát nem reakcióként, mint itt,hogy olyan kis butuskának tettetem magam (vagy nem is tettetés?), nem tudom, nem értem, segítsen már valaki,óh, de kedves, köszönöm - szeretik az ilyet, tényleg gyakran szívesen segítenek így, én meg csak azt akarom, hogy oldják meg a gondom. ha így, akkor így, igen. :)

      Törlés
  3. Az ember olyan apróságokat tud a szívére venni, igaz? Szerintem egy okmányiroda légköre annak lehet a legfrusztrálóbb, aki ott dolgozik: nem hibázni szinte lehetetlen, hiszen adatokkal és gépekkel dolgoznak, kódokkal és iktatószámokkal, csupa-csupa rosszindulatú tényezővel, nem beszélve a rosszindulatú kollégákról, akikből mindenhová jut minimum egy, meg a sok nő között magát kiskakasnak gondoló hímneműről, akiből szintén jut (általában a főnöki székbe) egy - nagyon nehéz lehet így megőrizni a derűt, nem? És ő egész nap ott ül, nem csak negyed órára rongyol be, mint te. És nagyothalló nénikékkel is dolgozik meg valódi bunkókkal, akik üvöltenek, ha nem tetszik valami, szerintem nem is lehet tízpercenként átváltani a következő ügyfél hullámhosszára, ez irreális elvárás lenne.
    Szerintem se voltál bunkó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem irigyeltem a munkáját egy percig sem, kivéve a stabil fizetésnapot, azt viszont nagyon, de azt, hogy gyakorlatilag ugyanazt kell csinálnia a gépen és mondani minden egyes ügyfélnek, fú, azt baromira nem. és nyilván jobb ez neki így, mert nem érheti meglepetés, ráadásul a tájékoztatási kötelességének is eleget tesz, szóval, ez rendben van, én inkább a humor oldalát igyekeztem elkapni.

      Törlés
    2. Sikerült is, de ebből a másodikból úgy éreztem, hogy rágódás is lett belőle, felesleges, tudod. Nekem amúgy a nemecsek-stílus se szokott bejönni, nálunk a gyes-t is Gábor intézte, vele kedvesek....

      Törlés
  4. szerintem egyszerűen nem te vagy az átlagos ügyfél (PC meg macintosh otthon), de ez ugye nem derül ki, inkább mond mindig mindent az ugyintező, biztos, ami biztos. nem vedd a lelkedre.

    egyébként mikor meg nem magyaráznak semmit, és úgy kell mindent kihúzni belőlük, akkor meg az a baj :) szegény csipkefelsős ügyintézőt az ág is húzza.

    VálaszTörlés
  5. na,megmondom a tutit: irigy lettem a szépen rendezett hajára, a sminkjére és a karcsú derekára. most ahogy visszagondolok, felsejlik előttem egy ködös, haragos érzés, hogy 50 fölött így? de lehet, hogy csak azt irigyeltem, hogy pénteken 2-kor leteszi a lantot és hazamegy, aztán hétfőig szevasz.

    én már mindenre tudok irigy lenni.
    :)

    (és vihogni ezen)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ne irigyeld ezt tőle, közalkalmazotti bérért.. Lehet, hogy ő meg téged irigyelne a kreativitásodért és a mac-ért...))

      Törlés
  6. Na ugye, minden relatív, a jó és a rossz is, a fogalmak felcserélhetők, attól függően, hogy mihez viszonyítjuk. Én abszolut a humort olvastam ki soraidból, mint mindig...

    VálaszTörlés
  7. húh, azt olvastam elsőre, hogy a fogaink felcserélhetőek!

    VálaszTörlés