2012. november 12., hétfő

best minute

A tegnapi nap legfőbb eseményeként szeretném kiemelni azt a pár másodperces, hanghatással kísért látványesést, amikor is a magammal vitt műanyag szék,  jobb lábammal azon térdelve, bal lábammal a földön állva* összetört, én egyenesen  lezuhantam térdre estem, s bár tudtam, hogy mindenki odanéz, blazírt pofával szedtem össze a szék darabjait, mint akinek nem fáj rohadtul a térde. Pedig.
Iziben dagadásnak indult. Éjszaka folytatódott. Mindkettő.**

(viccnek sem rossz, élcelődni lehet, de nem itt)


* nem állok két lábon a földön, ebből is látható
** tehát mindegy, hány lábbal állsz a  földön, úgyis mindkettőt összetöröd

12 megjegyzés:

  1. Ó, te szegény, jobbulást! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon sajnáljuk zével magamat, ez igaz, nemvolt jó éjszaka, késleltetett hatás is volt, pufi térdeim még pufibbak, remek.

      Törlés
  2. Jobbulást a jobbnak! Még jó, hogy a kezednek nem esett baja, kár lenne, ha szüneteltetnéd a varrást! :) Puszi! M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, és zének volt képe azt mondani, hoyg még jó, hoyg párnázott a térdem, különben el is törhetett volna, fúdedurva ez egy férjtől, nem? :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. csak megmaradok, ha nem múlik,megyek, de azért még reménykedem, hátha nem kell.sztem ez pár hétig fog fájni, ennyi, de komoly nem történt.

      Törlés
  4. Nagyon kínos tud lenni egy ilyen zuhanás. Én valahogy úgy vagyok kódolva, hogy évenként produkálok egy nyilvános esést. és mivel én sem balerinaalkat vagyok napokig fáj.( Az is hogy hányan láttak vajon ) Lóbalzsammal szoktam kenegetni, ami erős illatú , de általában hatásos. Jobbulást!

    VálaszTörlés
  5. Gyógyulást kívánok, és remélem, vigasztal kissé az a tudat, hogy tegnap és is akkorát estem (elcsusztam egy nyirkos fadarabon), hogy az puffant. Nekem a karom fáj, de nem baj, nem nagy kár érte, mert úgysem tudok olyan szépen varrni, mint Te...

    VálaszTörlés
  6. Ú, azért egy ilyen térdre esés később is sok problémát okozhat, mondom én, műtött térddel, bizony! Nem árt megnézetni, sőt, valami porcerősítőt is szedni! De ne legyen igazam, gyors jobbulást neked!

    VálaszTörlés
  7. rendbe fogok jönni, nem jókor jött, mert szezon van, vagy hogy kell ezt mondani, főszezon, de végülis nem térdelek a varrógép előtt, szóval.:D

    minden jótanács jól jön még nem estem térdre soha,pofára már igen. :D

    VálaszTörlés
  8. Először is jobbulást!!! Nekem térdeplő székem van az íróasztalom előtt... Ha a dagadás nem múlik el záros időn belül, azért tessék orvoshoz fordulni.

    VálaszTörlés