2012. július 24., kedd

S ont monoton bút konokon (és fájón)

Iszonyat unalmas lettem a  blog, ha jól látom, három dologról szól, Tihanyról, a fejfájásomról és a befőzésekről. Magam is meglepődtem, mennyire dögunalom van itt, de mit tegyek, ilyen unalmas az életem, sokat dolgozom (sokat, sokat), néha (néha, néha) elutazunk, közben sokat (sokat, sokat) fáj a fejem, amikor nem, akkor gyorsan befőzök valamit, mert a cucc meg jön, és amikor egyik sem, akkor meg alszom. 
Na, a sokat idegeskedem-et kifelejtettem, addig örüljön mindenki.

6 megjegyzés:

  1. A nyár mindig uborkaszezon(vagy épp málna...) :o)
    Amúgy egyik téma sem unalmas, bár a fejfájás faképnél hagyhatna! ;o)

    VálaszTörlés
  2. Jó lenne, ha tudnék valami csodagyógyszert. Azért a szülinapodra csak elmúlik!

    VálaszTörlés
  3. Kérlek szépen, vagyunk így ezzel mindahányan. Megunjuk magunkat, megunjuk a blogunkat... :-) Mondjuk dögunalomról azért nem beszélnék. Majd elrepül a fejfájás, véget ér a nyár és más szemmel látjuk a világot. Mondom: elmúlik a fejfájás... Huss!

    VálaszTörlés
  4. Az olaszok a migrénes fejfájásra mézes grappát isznak. Szerintem jó a mézes bodzapálinka is :-)

    VálaszTörlés
  5. Nyár van, élvezzük a kintlétet, a kert adta javakat, a napsütést, a nyári esőt... ez egy ilyen időszak, én élvezettel olvaslak mostanában is.

    VálaszTörlés