2012. június 2., szombat

Se, se

Onnan is megtudhatjuk az évek múlását (mert van, akinek nem elég a tükör), hogy nem esik jól fennmaradni éjszaka, mert mondtam én, hogy óh, tök mindegy, mikor ér haza Zoltán, én úgysem tudok aludni, amíg nem ér haza, ez így rendben is volt, tényleg nem tudtam, de ha őszinte vagyok, fent sem voltam, a szemem nyitva volt, de ez még kevés az ébrenléthez. 11 után már dolgozni sem tudtam, 11 és fél 2 között annyit tudtam összesen csinálni, hogy siránkoztam, hoyg bezzeg 20 éve, meg 10 éve, de még 5 éve is, hogy éjszaka tanultam, mert akkor még tudtam nemhogy fent lenni, de koncentrálni is, most meg már az előbbi sem.
Ha belegondolok, végigsiránkoztam a fél éjszakát, ahelyett, hogy egy jóízűt aludtam volna, akkor is megállapíthatnám most az öregedés tényét, de legalább frissebben.

1 megjegyzés:

  1. ennél már csak az rosszabb, amikor tudod, h aludni kéne.. a szemed csukva, de az agyad... az ébren, egészen a "fel kell kellni" előtt fél óráig. onnantól de tudnál...

    VálaszTörlés