2012. június 1., péntek

Helyreigazítás

A Tömörkény meg 50 éves lett és kiállítást szervezett a náluk végzett és alkotó művésszé lett diáktársak részvételével, így a háznál lévő férfi leugrott Szegedre a barátaival, aminek én nagyon örültem, de nem minden feleség volt így, s amikor G. erről panaszkodott mesélt Zoltánnak, akkor ő  képes volt azt mondani, hogy nálunk pont fordítva történt, állítólag azt mondtam, hogy elmész, jajdejó! Én azonban szeretném ezt pontosítani, ugyanis azt mondtam, hogy menj máááááár.

2 megjegyzés:

  1. Az enyém dolgozni megy vidékre, és én paraszt módon örvendeztem :)) Pedig csak az a jó benne, hogy nem kell főzni. Szóval jót derültem, megértelek, jó egy picit magunkban lenni :))

    VálaszTörlés
  2. ne paraszt,hanem őszinte:)
    szerintem ez így nagyon jó,kell ez, bizony, hogy kell!

    VálaszTörlés