2012. április 16., hétfő

Rövidre vágva

Ha én egy rendes nő lennék, akkor nemcsak a ház, de a dolgozószoba is elfogadható állapotban lenne wamp előtti/utáni napon, de mivel nem vagyok, ezért ma nagyon neki kell durálnom magam, hogy legalább a látszat meglegyen*, a múlt hétről pedig annyit tudok mondani, hogy a legnagyobb sikerélményt még csak nem is az elkészült állvány jelentette (bár), hanem az, hogy képes voltam három mondatot mikrofonba mondani közönség előtt, valamint, hogy bementem egy fehérneműboltba, what'smore, vásároltam is.

*mindig is hajlottam a kisebb ellenállás irányába

3 megjegyzés:

  1. És mindezért én megölelnélek és jól meglapogatnám a hátadat elismerésem jeléül:) Ha jössz, meg is teszem:)

    VálaszTörlés
  2. A mikrofonos részét 100%-ban tanusítom:))))

    VálaszTörlés
  3. megyek is! :)

    Gabi: te paparazzi!:)))

    VálaszTörlés