2012. április 20., péntek

Felváltva

A múlt vasárnap nemcsak, hoyg wamp volt, és nemcsak, hogy Éva szülinap, hanem a remek szervezőképességemnek/feledékenységemnek/lelkesedésemnek/odanemfigyelésemnek köszönhetően este még színházban is voltunk, 6-kor összecsomagoltunk, 3/4 7- kor beléptünk a színházba. Pontosan 19,00-ig hullafáradt voltam, meg akartam halni, aztán felgördült a függöny, onnantól én sehallselátdömötör módjára.
A héten kétszer be kellett menjek a városba, ami annyira azért nem jó, nekem biztosan nem, de vasárnap megint színház, ami viszont remek és előtte még elmegyünk megnézni a kiállítást is. Kiveszem én a fővárosból mindazt, ami nekem fontos.
Holnap pedig állítólag korán kelünk, melynek oka a mai felhők, nem tudtam betelni velük, ez a többrétegű, alacsonyan szálló felhőkompánia, masina viszont egyikünknél sem, hát megbeszéltük, hoyg reggel korán ki/be az erdőbe, zsömlével, masinákkal, szép az élet, jó az élet, én mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése