2011. december 9., péntek

Része

Egyébként meg úgy gondoltuk, hoyg mivel mi nem lepődünk meg és tátjuk a szánkat , ha a Szikora János az Auchan-ban akciós banánt vásárol mellettünk, elvégre a színházi rendező is ember, szeretheti a banánturmixot ő is, szóval, hoyg mi majd a TV-ben sem bámuljuk meg a bemondókat, szerkesztőket, átsiklik a tekintetünk felettük, ember, ember, kész, de azt nem tagadhatjuk, hoyg a kedvenceinket látván megilletődtünk és egészen tiszteletteljes hangulatba kerültünk*, míg a nekünk nem tetszőt azahülyebarom-mal és kézlegyintéssel elintéztük.

*és ennek megörültem, tudunk tisztelettel nézni valakire

6 megjegyzés:

  1. Hát nekem van egy jelöltem a második kategóriádba. Ki nem állhatom, csajszi, esténként szokott lenni beszélgetős műsora. De bárhányszor odakattintottam, én az interjúalanyainak egy szavát sem hallottam még. Ellenben viszont ez a csajszi sziporkázik, csacsog, láthatólag nagyon jól fel van készülve a hallgatópartnerből, jegyzete van, amit használ is, vág az esze, csak sajnos a vendégéről nem tudok meg sose semmit. :(

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mici, épp a Veled készült interjúnál fogtam a fejem... csacsogtak, csacsogtak, csak Rólad nem nagyon tudtunk meg semmit.
    De - ha ez vigasztal - ez kizárólag a műsorvezetőt minősíti... meg a vezetőséget, aki hagyja, hogy ő legyen mindenhol.

    VálaszTörlés
  3. Na volt is ehhez egy arcrándulásom, amin jót nevettünk a párommal, amikor megnéztük a felvételt. :D De velem kapcsolatban azt kell tudni, hogy rólam ennyit elég volt megtudni. Csinálok olyan kis cukiságokat, és kész. De az általam említett hölgyemény érdekes, híres, értékes embereket hív meg (legtöbbször), és max. bólogatnak. Amúgy pontosítok, mert ez a nőszemély nem csacsog (ellenben ugye az én műsorvezetőimmel), hanem tényleg komoly eszmefuttatásai vannak. Naggggyon okos nő, naná, hogy ott van, ott a helye, kell hogy lássa a nép mennyi okos TV-s van. :S

    VálaszTörlés
  4. Velünk egyszer esett meg, hogy az ikejában vásárolván szembejött Süveges Gergő. Nem nagyon nézünk tévét, azért én rájöttem, hogy honnan ismerős, az uram nem, ő csak jólnevelt, és aki ismerős, annak köszön. Jól rá is köszönt, hogy Jónapot, de Gergő is jómodorú, és szépen viszonozta. :)

    VálaszTörlés
  5. Csigaszabó :DDD
    Nekem anno Kepes András köszönt néhányszor lelkesen, mikor a Kiskörúton találkoztam vele (akkor még arrafelé volt az egyetem, ahová jártam), mai napig nem tudom, miért :) de én is jólnevelt voltam :)

    VálaszTörlés