2011. december 22., csütörtök

Nekem

a könyvespolcok jutottak, könyvek le, könyvek fel, ne gyűjtsetek könyveket, legalábbis ne költözzetek egyik szobából a másikba, házakról és városokról már nem is szólva. Ha mégis, akkor két könyvespolc között süssetek fehércsokoládés-narancsos kekszet, ami igaziból étcsokoládéból készül, de azt nem találtam itthon, ellenben a másikból igen, s ilyentől én nem jövök zavarba, mint ahogyan attól sem, hogy apróra kellett volna vágni, én meg csak úgy tessék-lássék módon tettem, s az sem érdekelt, hogy jobban passzolt volna hozzá a lime. Az eredmény egy selymes, nem erőszakos, inkább látens módon jelenlévő fehércsokoládé íz, mely a naranccsal tökéletes válasz az esti nassolásra pihenés mellé.



Még szeretném megjegyezni, hoyg ehhez az egy fotóhoz én huszonkettőt kattintottam a vadonatúj masinámmal, amely szám sokat elmond a fényképezős tudásomról, s akkor még nem említettem a mákos-parmezános kekszemet, melyről egyetlen egy értékelhetőt sem sikerült, ám ha megéri a holnapot, akkor majd napsütésben ügyesen ismétlek.


4 megjegyzés:

  1. ez a recept a 66 Karácsonyi édességből van?
    én azt szoktam sütni mindannyiunk teljes megelégedésére:)
    legjobb karácsonyi aprók egyike a narancsos-csokis keksz:)

    VálaszTörlés
  2. onnan bizony, a kedvenc karácsonyi szakácskönyvem :o)
    csak mondom, most kényszerszülte, ám eredményében annál finomabb megoldás lett!(az étcsokisat hogy szeretjük!azt is! mennyire!)

    VálaszTörlés
  3. igen-igen, nekem is:)
    a málnás csepp, a mandulás-marcipános korong is abból van, ezek nálunk a narancsos-csokissal a karácsonyi nyerő-hármas...de hogy az első kettő milyen időrabló, húúúú...

    de már megvan az idei adag:))
    de már elfogyott a fele:((

    :)

    VálaszTörlés
  4. Visszaolvastam a néhány napos írásaidat, hát annyira szeretem a humorodat!!!!!!♥Élmény volt,köszönöm!!!!Pláne,hogy eléggé beteg a fiatalabbik fiunk.:(

    VálaszTörlés