2011. szeptember 19., hétfő

1662. bejegyzés, melyben fényt derítek a hallgatásra

Az utolsó életjel a workshop előtti fodrászkodás volt, erről azért is nehéz valamit mondani (mármint nem a fodrászkodásról), mert szigorú titoktartási cuccot kellett aláírnom, így annyit mondok, hogy egy nagy cég termékének marketingje baromi* nehéz. Az én kis bizniszem az semmi, egyébként nem ennek alapján hívtak, hanem egy korábbi munka alapján, mert úgy gondolták, hogy kreatív vagyok, höhö.
Aminek örülök, hogy két dolgom is kiemelt kategóriába ment át, aminek azért (is) örülök, mert volt olyan rész (titok), ahol viszont nem járultam hozzá a sikerhez, igaz, addigra belázasodtam, tudjuk be ennek.
Merthogy valami vírust/bacit bekaptam, ennek, meg a remek időzítésemnek köszönhetően a nap végére már párás szemmel, kipirult arccal és csillogó tekintettel követtem az eseményeket. Mondjuk így.

A vasárnapot már a kertben töltöttem, mármint a  nyugágyban, kivonszoltam magam oda, aztán este összeszedtek és behoztak, a legaktívabb cselekedetem az volt, hogy a fejem oldalra fordítottam, hátha meglátom, milyen madár ugrál a bokor tövében. De néha még erről is lemaradtam.
Ma hasonlatosképpen, de mocorog bennem a talánmegmaradokmégis -érzés, ami mindig jó jel.

*én ezt most másképpen mondanám, de inkább csak utalok rá


12 megjegyzés:

  1. Olyan titokzatosan hangzik ez a workshop-dolog. Pedig kíváncsi lennék(nénk) rá.
    Jobbulást:

    Tünde

    VálaszTörlés
  2. hát, én is az lennék a helyetekben. de ez ilyen top secret. nagyon ismert, nagyon nagy cég, nagyon jól ismert termék.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól hangzik így titokzatosan is.
    Gyors felerősödést neked!

    VálaszTörlés
  4. Nahát, hogy te milyen VIP lettél!? :) Gyógyulj meg hamar!

    VálaszTörlés
  5. Hát igen, Te ilyen titokzatos vagy.:)
    A férjem is bekapott egy nyári ,lázas vírust, a doki szerint, aki műtötte,ez egy ilyen nevezetű vírus.Remélem jól vagy már.
    Milyen kedvesek,hogy összeszednek és bevisznek! Engem vagy otthagynak, vagy inkább megvárják,míg bevonszolom magam: anya mindent kibír....hah-ha!:(

    VálaszTörlés
  6. No, hát maradj meg nekünk, jobbulást!

    VálaszTörlés
  7. Mihamarabb jobbulást :)
    De a titok nem marad örökte titok, ugye? :)

    VálaszTörlés
  8. Mielőbbi gyógyulást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  9. Jobbulást. És élvezd ki a kertben ezeket a szép napokat! Tudod, árnyékok a napórára, meg az utolsó mézcsöppek gyümölcsöknek stb. Szóval ki kell ezt élvezni. Még betegen is.

    VálaszTörlés