2011. július 13., szerda

A főhős,

aki a levendulát korábban (sokkal korábban) nem szerette, egy kicsit már megöregedett és rádöbbent, hoyg mégiscsak szereti (óh, hány dologgal járt már így),  ez a rengeteg levendula nem zavarta,  morzsolgatta, szagolgatta, elvolt vele. Csak hát az van, hogy nem türelmes, nem széplelkű nő ez a főhős, ezért nem tud levendulaillatú bejegyzést írni, az elragadtatás hangja távol áll tőle, bár még van esélye, elvégre a levendulát is hoyg megszerette, egyszer majd ír egy múltba révedő, csipketerítős, levendulás posztot is. Egyszer majd.
Szóval, a főhős olyan 35 tövet kopasztott meg, ennek eredménye az egy tál levendula, 48 deka konkrétan, ehhez olyan 3 órára volt szüksége, nem gyors munka  a levendulamorzsolás, de nem ám. Készít belőle (majdnem) mindent, a tippelésben pedig Marlen járt a legközelebb az igazsághoz, kap is egy levendulás kulcstartót, ám mivel a főhős szeretne még adni (nem türelmes, nem széplelkű, de néha adakozó, na), sorsolt is egyet, így Irenka is kap egyet, mindenki jól megkapja a magáét.:o)
Mármint ha a főhős kap címeket.

before-after, mert szeretem nézni

10 megjegyzés:

  1. nem hiába a levendula morzsolgató múltam nagy segítség volt :D köszönöm, köszönöm, köszönöm:D

    VálaszTörlés
  2. Jé, nyertem! HŰŰ, DE JÓ! :)) Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Hogy én milyen vagyok! Örvendezni jövök, más egyébről elfeledkezek. Gratulálok Marlen! Zazi, nagyon kitartó főhős vagy ám, 3 óra morzsolgatás, az nem semmi, ahogy mondani szokás.

    VálaszTörlés
  4. nem egyben tettem meg ezt a nagy utat,nem volt türelmem hozzá,ellenben egyedül :o)

    csomagolok!

    VálaszTörlés
  5. de jók lettek...régebben(najó, régen) én sem szerettem a levendulát...nem is értem így visszanézve...

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek! Nagyon szép kulcstartók lettek!

    VálaszTörlés
  7. 3 óra alatt végeztél vele? Villámkezed van! Én az 1, azaz EGY, (ein, one, uno) tőről szedett virágokat már napok óra morzsolom! :) Annyira erős az illata, hogy nem bírom csinálni pár percél tovább. Te hogy bírtad?

    VálaszTörlés
  8. Nekem két bokrom van, eléggé nagy halom virággal.Arányaiban sokkal több a termés rajta a jelek szerint.

    Gratulálok a nyerteseknek.

    Viszont rámjött a késztetés hogy kulcstartót készítsek a rendelkezésemre álló készletből. Házikó alakút.

    VálaszTörlés
  9. Brühühü, ezt nagyon szerettem volna. gratula a szerencséseknek, én meg majd jól veszek magamnak :))

    VálaszTörlés