2011. június 3., péntek

Ezzel a kendővel

meg úgy jártam, hogy egyedül nekiálltam, nem kértem segítséget, pedig benne volt egy olyan jelölés, vov, amit én teljesen más kontextusban ismerek ugyan, de itt nem értettem, ezért aztán gondolom is, hogy nem jól oldottam meg, de nem érdekelt. Most sem.
A blokkolást továbbra is utálom, de már az sem érdekel, egy, mert Kriszta megmondta, hogy olyan nincs, hogy úgy kell, kettő, hogy tök mindegy, mert minden kendőt a nyakam köré csavarok", így aztán nem is értem, elég lenne mindig csak egy mintát kötni, csak mondanám, hogy Little leaves, meg Gail, meg izé.




Egyébként Springtime Bandit a minta, Rikker-féle fonalból kötöttem, s bár ez meg a képen nem látszik, de halvány szürke-halvány rózsaszín, mondhatnám, seszínű.
Mostanában sapkát is horgolok hozzá, azzal meg úgy jártam, hogy láttam, nem lesz elég a fonal, visszabontottam, kisebbre vettem, mert úgyis elég nagynak nézett ki, aztán láttam, hogy még mindig nem elég, megint visszabontottam, mert még mindig nagynak nézett ki, végül a fonal elég lett, csak a fejemre nem fér rá a sapka. Illetve fülig ér. Legalább az.

"régebben meg a pasikat az ujjam köré, sic transit gloria mundi

12 megjegyzés:

  1. Ej, de szépek azok a lukak, meg körülöttük a nemlukak!

    VálaszTörlés
  2. A lényeg, hogy kijött a minta, nem igaz? Előkaptam gyorsan a leírást, mert még meg nem kötöttem, és amint látom, tuti, jól oldottad meg, hisz tudsz angolul:o) Én meg nem, de az én magyar olvasatomban 1 sima-1 ráhajtás-1 sima (2 szemes szaporítás) Javíts ki, ha nem jó a szabadfordításom:o)
    Egyébként nagyon tetszik a színe, bár nem annak nézem, mint amit írsz, de inkább Neked hiszek, mint a fotónak:o)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Zazálea!Lemaradtam a tegnapi témáról,mert közben dolgoztam:)de előtte még poénból akartam írni,hogy már ki is nyomtattam...-hogy pont olyan legyen-...meg már neki is álltam..de még jó,hogy nem írtam mert még vki komolyan vette volna!Szerintem nem is volt olyan komoly a fenyegetés:)-És komolyra fordítva én is úgy gondoltam,hogy mindenki fogja érteni,csak az nem akinek kéne...aztán ő is értette és ez most tök jó,mert ő nem is akart igazából...szóval tudod..
    hát ennyi:)

    VálaszTörlés
  4. Sok szép táskavarrás közben a kötéssel pihenteted magad? Nagyon tetszik:)
    Kaphatnék meghívót?
    Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  5. Nöné, drága: végülis kijött, igen. :o) nekem meg ennyi most elég is.

    Mamzikám: vov, persze, mintha te még sosem kötöttél volna!

    Gloriart:ha az egy komoly fenyegetés, hogy nem leszünk jóban, akkor a világ rendben van. :)ennél több senkinek se legyen... korrekt lány volt, ezt el kell ismerjem, főhajtás előtte, igen. téma lezárva. :o)

    Gabikám: hát, igen, ez most kell, mármint a kötés. küldök!

    VálaszTörlés
  6. Szép! Szép! Szép!
    A blokkolással én is kínlódom és nekem se pont ugyanolyan, de ez nem zavar annyira, a lényeg, hogy szépen mutasson és ne legyen bennem elégedetlenség.

    VálaszTörlés
  7. Nekem is megvan, ha nekifogok, tudom, kihez forduljak.

    VálaszTörlés
  8. én már nagyon tudom, persze! :o))

    VálaszTörlés
  9. Szeretek gyönyörködni a kötöttjeidben - is. Mostanában a fonalfestős bejegyzéseidet is bogarásztam, elismerésem a sikeres sokoldalúságodért.

    VálaszTörlés
  10. sikeres sokoldalúság, ugyan, Irenka, a kötésben én csak hobbista vagyok, egy kocakötő, mondjuk így :o)
    a fonalfestés is jó játék nekem, ezt is én festettem, csak elfelejtettem írni, de nem vagyok jó benne, a BUciék a szuperek, én a kisinas :o)
    és jó nekem ebben a kategóriában :o))

    kötni pedig te is és remekül!

    VálaszTörlés