2011. január 3., hétfő

Az estét lezártnak tekinthetem,

mert a konstruktív beszélgetés után vettem 21 darab buborékos borítékot,10 deka juhtúrós pogácsát, 825 forintért hazabuszoztam, megittam vagy fél liter Deit-et, megválaszoltam 6 darab e-mailt, olvastam olyan 20 oldalt, megnéztem legalább 7 blogot, aludtam vagy 12 percet, de nem vagyok képest magamhoz térni mégsem, hát kötök 4-5 sort, megnézek 2 részt a Katedrálisból, s elmegyek aludni legalább 7,5 órát.
Feladtam még a reményét is a mai aktivitásnak, sorry.

5 megjegyzés:

  1. :D:D:D:D:D:DTetszett ez a kis összefoglalő az estédről!:DJó pihit!

    VálaszTörlés
  2. Ennyi volt, nem több, utólag is ezt mondhatom. :o(

    VálaszTörlés
  3. Nem volt ez épp elég egy estére? :-)

    VálaszTörlés
  4. hát... fejben többet végeztem, ill. akartam végezni :o)

    VálaszTörlés