2010. október 7., csütörtök

Pre-Christmas


Én szeretem, ha októberben október van, ősszel, hulló levelekkel, avarral, esővel, szélviharral és hó végén a mécsesekkel, gyertyákkal. De nem tudok én sem hatfelé szakadni, kell a terv, a lista, a beosztás, ezért most (részleges) pre-karácsony van, úgyis, mint illúziórombolás. Részletek itt.

I can't stand shops pretending to be Christmas in Oktober, I like autumn with the falling leaves, rain, wind-storm and the candles at the end f the month, I would like to enjoy it. But. But I must prepare for Christmas because the days (and nights) disappear, I need plan and list so it
's my first pre-Christmas offer. More details here.


Filcből készült fadíszek vagy ablakdíszek:
Ornaments for Christmas tree made of felt:

Szintén filcből, szintén ablakra, ajtóra, kilincsre, autóba, akárhová:
Ornaments for the window-, doorhandle or in the car, wherever:

2 megjegyzés:

  1. Valahogy így vagyok vele én is....s mindig furcsa érzésem támad, mikor mikulás zsákok, karácsonyfadíszek lepik el októberben már a boltokat, a meskát.....a tervet pedig tartani kell. "Akajok" egy jó tervet én is :) Rám férne....

    VálaszTörlés