2010. október 6., szerda

Kötős szekció

Éppen egy éve kezdtem el kötni, elég bátortalanul, de kellett valami, mert néhány hónapos változás állt be az életemben. A kötésnek, azon túlmenően, hogy kézimunka, és kevesebb szervezést igényel, mint a varrás, van valami varázsa, no meg, persze, meditatív tevékenység is, kikapcsol, ellazít, ahogy azt kell.
Tavaly próbaképpen raktam fel a Meskára sálakat, sapkákat, meg ezek kombinációját, ilyen fantáziadús voltam, s idén sem sokban változtam, továbbra is sapkák, sálak lesznek. Azonban, ha valaki azt hiszi, könnyű nekem, itt a három lány, valaki csak lesz a modellem, csak a fejére teszi a kész művet, az nagyon téved, itt ugyan senki engem meg nem szán, nincs emberem, nincs segítségem, csak sapkám van és sálam.

Meg egy Shaelyn sálam, ami már nem is az enyém, mert Orsi barátnőmé, utolsó felvételek következnek!


Aztán itt van egy készülő Gail, ez is Orsié lesz, de egy másik Orsié:

Szürke, de vannak benne nagyon finom, nagyon halvány rózsaszínek is, Bucikám festette, jó a színe, jó a tapintása, jó a struktúrája, jó mindene.

És egy kis ízelítő a közönségesebb alosztályból, pl. az obligát Baktus, saját festésű tolnai fonalból:


Meandering sál, nem emlékszem, én festettem-e a fonalat, azt hiszem, igen:


Sapka-nyakmelegítő kombináció:

Vannak még magányos sapkák és magányos sálak, van a tavaly sokat használt zöld fonalam is, ránézni (még) nem bírok, sok emlék, sok fájdalom. De majd!

6 megjegyzés:

  1. Mesélj máááár! :o)
    Írsz levelet?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép fonalakkal dolgozol, és szép mintákat találsz hozzájuk. Örülök, hogy újra megkötöd a Gail-mintát, szimpatikus, hogy nem riasztott el az elsővel vívott csatád.

    VálaszTörlés
  3. Lenyűgöző a készleted, időben számolva meg még inkább.

    VálaszTörlés
  4. Na, akkor meséljél csak, hogy is van ez az időbeosztás? Vívod a harcot, közben pedig ilyen szépséges kötöményeket mutogatsz. Kíváncsi vagyok a titokra, mert én mostanában nem igazán vagyok termékeny:o)

    VálaszTörlés
  5. Na de ezeket nem egy hét alatt kötöttem, hanem még nyáron kezdtem el őket! Ennél sokkal több volt, de a vásárokban megvették őket. :o)

    A Gail nem riasztott el, sőt,most már még élvezem is, másodjára egészen más, a Lamináriával is így voltam.

    A fonalak... egy részét festegettem, a Shaelynhez valót a Müllerben, akciósan vettem. :o)

    VálaszTörlés
  6. A legutolsó sapka-nyakmelegítő kombináció nagyon tetszik!:) és nagyon ötletes, igazi csajos, színben és fazonban is...Kriszta

    VálaszTörlés