2010. július 28., szerda

Igazságtartalom

Na most abból, hogy ZM Tihanytól jobbra (keletre gondolom én) indul, én meg balra (akkor ez nyugat, és akkor még nem beszéltem ennek a tudománytalan tájékozódásnak a helytelenségéről), lehetne levonni mindenféle családi perpatvaros dolgot, de legalábbis pillanatnyi mosolyszünetet, holott erről szó sincsen, csak jellemekről. Mert az, hogy ZM szereti a hegyeket és dombokat, meg a hosszútávot, a tempót és sebességet, az lerí a bicajáról is, van azon mindenféle mérő/áttét/tárcsafék, az pedig, hogy én a laposat szeretem, a lassút és bambulósat, megállósat, de mindenképpen rövidet, kütyü nélkül indulok neki, szóval ez jelenthetné, hogy én nyugodt, kiegyensúlyozott vagyok, ZM pedig tettrekész és pörgős. Ellenben én zizegős vagyok és türelmetlen, ő békés és nyugodt.
Így higgyetek az egyéb teszteknek is.

1 megjegyzés:

  1. Nem fenyeget ez a veszély, nincs biciklim :)) Tudom, rohadtság, de jót derültem a kínjaidon :))

    VálaszTörlés