2010. március 23., kedd

Kincs ez / It's a reaaly treasure

(Megnéztem, elolvastam, na, nem annyira rossz, ez is én vagyok.)

Vannak nők (ah!), akik nem tettek rendet ősszel e kertben, na, ők találhatnak ilyen csodákat tavasszal. Jutalmul a most elszenvedendőkért. Nagyítsátok ki, érdemes. Majd ha ezek a nők ilyen csipkét kötnek, amit a természet csak úgy, magától és spontánul...

There are women (my God!) who didn't do gardening in the autumn, well, they can find some treasure in the garden now. I think it's a small reward for the suffering waiting for them in the garden. It's worth the trouble to blow the photo up! Just the nature can create such a phantactic thing without any effort, spontaneously, I wish I could knit lacework similar to this one...


14 megjegyzés:

  1. Nem igazság. Én se tettem rendet ősszel, és most semmilyen kincset se találtam.

    VálaszTörlés
  2. Keressél csak, lesz ott még kincs, ha nem ilyen, akkor másfajta csoda, de ott kell lennie, a csodák akkor jönnek, amikor nem számítasz rá. ha már ilyen nő vagy... :o)
    (te is)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó!!!Sajnos én sem találtam kincset, mivel valaki *kitakarított*..))

    VálaszTörlés
  4. Nem igazság. Nekem még kertem sincs. :) Gyönyörűséget találtál! :) Viszont múltkor a Duna-parton találtam egy kis műanyag virágot.:)
    A meskás kifaggatódzásod meg nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés
  5. Kedvesek vagytok, lányok!

    Egyébként ha nem találtok, annak valóban az lehet az oka, hogy TÚL jól rendbe tettétek a kertet ősszel. :o))

    VálaszTörlés
  6. Te Zazála Ez egy zsidó cseresznye!

    http://www.terebess.hu/tiszaorveny/vadon/physalis_alkekengi5.jpg


    Gyönyörű így megszáradva is!
    :-)
    Irigyellek is érte!

    VálaszTörlés
  7. Én meg majdnem Júdáspénzének mondtam... vagy az ugyanaz?
    És gyönyörű, ezért is adtam közre, gyönyörűűűűűűű!
    Jó, hogy te is itt vagy! :o)

    VálaszTörlés
  8. Zaza! Én is ilyen nő vagyok és fennhangon hírdetem-most már ennyi idősen megtehetem-hogy ilyennek kell lenni,ugyanis tudományos magyarázatom van rá: ha ősszel kiporszivózzuk a kertet,akkor hova mennek telelni a szegény kis katicák,meg egyéb bogárkák?Sehova,mert megfagynak.:( És mi komposztálódik és védi a növények gyökérzetét télen?semmi.
    Szóval,ősszel nem szabad kitakarítani csupaszra a kertet. És aki így tesz,hogy hagy paplant a kertben,az talál kincset,mert a Természet kárpótol::)

    VálaszTörlés
  9. Megyek is és keresem a kincsemet.:)

    VálaszTörlés
  10. Na, akkor magyarázat is van, hiába, ha sok nő összedugja a fejét... :o)
    Keressetek, keressetek...

    VálaszTörlés
  11. Megtaláltam a kincsemet,bár már majdnem azt hittem,hogy csak neked jár.:)
    Nézd meg nálam.:)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a kedves fogadtatást, el se hiszed, mennyire jól esik most.
    A Júdáspénze ez:

    http://admin.freeblog.hu/system/thumbnail?url=http%3a%2f%2fcsicsada.freeblog.hu%2ffiles%2fj%c3%bad%c3%a1sp%c3%a9nz.jpg

    VálaszTörlés
  13. Óh, gyorsan megnéztem, ez tök más! Akkor nekem zsidócseresznyém van, már ezt is tudom.. és tényleg örülök, hogy itt vagy, naná, hogy jól fogadlak, olvaslak, nézlek, kedvellek... :o)))

    VálaszTörlés
  14. Ó, én soha soha soha nem takarítom ki a kertet télre... de nem találtam ilyen gyönyörűséget. De most megyek is, jobban körülnézek...:))

    VálaszTörlés