2009. október 13., kedd

Más / Other



Most egy kissé megváltozott az életem, gyakoriságban és tartalomban is változni fog a blogom, minden részlet később. :o) De azért varrok, kötök, így aztán mutatok is. :o)
Most pl. a bevásárlótáskákat, amelyekkel mennyivel könnyebb az életünk. De legalábbis színes. :o)
Holnaptól a Meskán!

My life has changed a lot that's why my blog has changed as well, both the content and the frequency. But of course I can sew, knit, so I can show products too.
E.g. now you can see the shopping-bag sewed by me, they are absolutelly environment-friendly. :o)

From tomorrow you can find in my online-shop!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek! :o) A méreteit megkérdezhetem? Még nem csináltam ilyet és szeretném megtudni, hogy mekkora szatyorhoz mekkora "tartókát" kell varrni, hogy kényelmesen elférjen benne.
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Évi!

    Abile, most fejből nem tudom (nem otthon vagyok), de a Meskán fent vannak az adatok, így jó lesz? Nem csináltam nagyokat, nem kell annyit cipekedni... :o)

    VálaszTörlés
  3. Szebbnél szebb munkák! Azok a szatyrok olyan helyesek! :)

    VálaszTörlés