2009. június 25., csütörtök

Természetesség

Az előző, púder-rózsaszínű táska sikerén (nem arra gondolok, hogy a legfőképp engem meglepő 14 óra alatt elkelt, hanem arra, hogy hányan reagáltak pozitívan a színre, a fazonra) felbuzdulva most varrtam egy másikat, ami olyan is, meg nem is, mint az előző. Még mindig volt rózsaszín cérna a spulnin (ezt biztos így hívják?), még mindig nem kedvelem a cserét, és még mindig volt egy kis lenvásznam, meg kedvem is.


Bevetettem a rajztudásom is, ami valahol a 4 évesek szintjén megállt és azóta nem akar fejlődni, de minek is, ha itt van nekem a bármikor bevethető ZM, aki még lelkes is, de a tulipánokat talán még én is. A fotózást már nem, hátha nem derülne ki még a textildarab funkciója sem.
És ugyan varrtam én már cipzárt szoknyába, nadrágba, legutóbb egy fejlettebb változattal is megbirkóztam, de a táskák záródása rendre mágneszárral történt - eddig. Mert most belevarázsoltam én, igaz, fél éjszaka ráment, de magamtól, aminek az önértékelés-önfejlődés szempontjából nézve is releváns a jelentősége. Szépséghibája a dolognak, hogy nem így akartam, hanem azt a variációt, amikor az egyébként kimondottan ideillő, egyébként funkciót is hordozó zöld szél se kellene - de ez a "kifordítom-befordítom, mégis bunda a bunda" típusú varázslat felfejtése egy következő éjjeli projekt feladat lesz. Hacsak nem tudtok nekem mondani valami biztatót, esetleg vizuális lényemnek és agyi korlátaimnak egyaránt megfelelő magyarázatot, tutorialt. Persze, tudom én, hogy amire mi magunk jövünk rá, annak nagyobb az értéke, de én már csak olyan vagyok, hogy szívesen hajlok a könnyebb elllenállás irányába. :o)

Egyébként meg ez a kedvencem, színre, formára, fazonra, mindenre. A Meskán megtalálható!




5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez is ! Csak az a kár, hogy mindenki favorizálja ezt a mozaikos képfelrakást, így viszont nem nagyon lehet nagyítani. És így nem derül ki számomra, hogy mi bajod a cipzárral :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép!:)
    Már el is kelt??
    Ez gyors volt!:D

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nagyon szép lett, egyáltalán nem csoda, hogy olyan gyorsan elkelt :) És én sem igazán értem, hogy mi a gondod a cipzárral.... szerintem úgy tökéletes ahogy van! :)

    VálaszTörlés
  4. Mert most megoldottam ezzel a zöld széllel, de azt szeretném tudni, hogy hogyan lehetne enélkül...? Ez az én problémám....

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett! Nem szeretnéd a szélét ferdepántozni?
    Akkor varrd emg a bélést és színt színére fordítva varrd össze a táskával. A bélésen hagyjál egy kis nyílást a kifordításhoz.
    Szólj, ha esetleg elakadtál.

    VálaszTörlés