2009. június 25., csütörtök

Gasztroféle

Van élet a varráson kívül is, s bár nem rossz táskákat kitalálni, megvarrni, azért a család is megkívánja a magáét. Én igyekszem beosztani azt a 24 órát, mely nékünk adatott, néha megy, néha nem. De amikor igen, akkor ilyen napjaink vannak:

Meg ilyen:


A két kenyérke ötletét Ágitól vettem, de ahogy az már lenni szokott, nem volt itthon zabpehely, így aztán én diót vagdaltam bele, meg búzapelyhet, a zablisztet rozslisztere cseréltem, a joghurtot pedig kefírre, mert szeretjük a savanykás ízét. Az élesztő maradt... :o)

És bár nem tűnik a gasztronómia csúcsának, a friss spenót + krumpli párosítást úgy hetente kétszer is megkívánjuk, vegán ebadtánk nagy boldogságára. Naná, hogy egy halom fokhagymával:


Hát, így éldegélünk mi.




7 megjegyzés:

  1. Erre mondom, hogy így kerek a világ.Ha nem lennék nő, irigyelném magunkat, hogy mennyi sikerélmény, mennyi örömünk van az életben. (mellesleg én majd télen főzöm a lekvárt, ha jobb dolgom nem lesz, adig üdül a gyümölcs a fagyóban.)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom egészen jól sikerült, ide érzem az illatát. Diós kenyeret én is sütöttem tavaly nyáron, azt hiszem ismételni kellene.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg a spenót-krumpli-fokhagyma igenis a gasztronómia egyik csúcsa. Nem kell bonyolultnak lenni annak, ami jó.

    VálaszTörlés
  4. Márta néni, teljesen igazad van, csak nekem nagyon kicsi a fagyasztóm...

    Ági, a kenyérkék szempillantás alat fogytak el, ez a "baj" a frissen, otthon sütöttekkel... :o)

    Anyahajó, hát igen. Nálunk a friss spenót...az biza csúcs. :o) Hihetetlen mennyiségű fokhagymával, persze. :o)

    VálaszTörlés
  5. Spenótos-currys-gombát ettél már?? Isteni! Még a párom is imádja, pedig a spenótot nem szívleli:)

    A ház sütésű kenyerek, sajtos bagettek, kiflik egy pillanat alatt elfogynak nálunk is:)

    VálaszTörlés
  6. Nem az milyen???? Receptet esetleg e-mailben? Megkapni lehetne?

    VálaszTörlés