2009. február 15., vasárnap

Ötlet

A következőt találtam ki: az elkövetkezendő néhány hónapban nem fogok tudni annyit varrni, kötni, mint szeretnék, ill. a kézzel tűzött falikép is bitang lassan halad, viszont elszakadni sem tudok a blogomtól- szóval, ellentétes irányú mozgások vannak, amelyeknek ugyan megvan a maga oka, megvan a maga helye és ideje az én életemben, de...
Ezért apránként majd lefényképezem azokat a már elkészült használati vagy éppen nem használati alkotásaimat, amelyeket az elmúlt időben készítettem. Fontos kitétel, hogy itthon legyenek. Majd fűzök is hozzá néhány mondatot (megy az nekem), így talán nem hagynak el azok, akiknek jelenlétét megszoktam, megszerettem, sőt, várom.

Jelentem: szakdolgozatilag úgy állok, hogy a Zsoltárok könyvére koncentrálva a 22. oldalnál tartok. A másikból a 3. oldalnál, de azt most jegelem.


13 megjegyzés:

  1. Figyelj, ha te csak arról írsz, hogy mi van veled, akkor is jövünk ám :o)!

    VálaszTörlés
  2. A világért sem hagynálak el! Írjál bármiről!!!
    Mert megérdemled;)))))))

    VálaszTörlés
  3. Szerintem semmi stressz. Mármint blogügyileg. Ha beesik egy kis szünet, akkor is jövünk, ha újra kezded, ne izgulj.
    Amúgy ha elküldöd a zsoltáros dolgozat címét, tartalomjegyzékét, lehet, hogy tudok vagy két gondolatot hozzátenni, nekem is volt egy ilyen témám valamikor ezer éve vagy másfél szemeszter erejéig. Nyilván más szempontok alapján, de hátha.

    VálaszTörlés
  4. Mindenképp érdekes a blogod,ne aggódj miatta...egyébként miért csak az otthonlevőket?Én már nagyon rég készülök arra,hogy lencsevégre kapjam a még elérhető elajándékozottakat.

    VálaszTörlés
  5. Na, most mondhatom, hogy a hagyma miatt könnyezem, igazolásom van pityergésileg...

    VálaszTörlés
  6. Bizony, a listán fent maradsz. :)
    Én azt csodálom, hogy eddig így tudtál aktív lenni sok dologban.

    VálaszTörlés
  7. Részemről: nem kell állandóan újítani, frissen tartani a kreatív agyam kíváncsiságát, annak is eljön majd az ideje. Ha csak azt írod, hogy mi van veled, már az is elég :) Persze, örülök, ha láthatom, miféle szépségekkel veszitek körbe magatokkal...

    VálaszTörlés
  8. Ügyes vagy! Ez már sooook oldal:) Hajrá Zazi:)))) (Én is olvaslak mindig, akár mutogatsz, akár nem:))

    VálaszTörlés
  9. Hát éppen ez az, hogy Ti jöttök, én meg jutalmazni akarlak majd Benneteket, mert legyen már valami érdemleges is ezen a blogon.Majd megoldjuk! Egyébként meg öltögetek én, csak (amint írtam) bitang lassan megy. Majd ezt is megmutatom! :o)

    És köszönöm a kedves, lélekmelengető szavaitokat.

    VálaszTörlés
  10. én is jövök ám! Csak semmi sirdogálás:-)

    VálaszTörlés
  11. Én meg várlak Benneteket! :o))

    VálaszTörlés
  12. En is. Ha csak ùgy, àltalànossàgban irsz, az is nagyon èrdekes. Egyèbkènt engem a szakdolgozatod is èrdekelne.

    VálaszTörlés
  13. Hát, az engem is érdekelne... :o)))Egyébként melyik, mert kettő van..!

    VálaszTörlés