2009. február 12., csütörtök

Erről van szó



Az előző előtti bejegyzésemben szidott cérnával/fonallal valami ilyesmit szeretnék varrni a már összeállított előlapra. Valószínűleg ez is a Luca-szék kategória újabb terméke lesz, de most azzal nyugtatom magam, hogy már milyen ügyes is voltam 2009-ben, hiszen varrtam 2 táskát. Ezzel a magamat is meglepő teljesítménnyel akár be is nevezhettem volna a Gina által meghirdetett 1 hónap/1 munka kampányba, de ahogy magam ismerem, az csak nyomasztott volna, most viszont konstatálhatom, hogy akár részt is vehetnék benne ...

2 megjegyzés:

  1. Te ezt elő szoktad rajzolni vagy csak ad hoc jelleggel öltögetsz?

    Nem kis munka lesz, az már biztos. Még jó, hogy nem húsz darabból állt a gyűjtemény, nem?:)) Mekkora eddig a kész mérete a képnek (már ha az lesz:))?

    VálaszTörlés
  2. Kép lesz és még ma megmérem, jó? Van némi előrajzolás, amit eddig még nem csináltam, de attól is eltérek, ha úgy érzem. És biztos lehetsz benne, hogy úgy érzem.Hát igen, a tucat már sok lett volna valószínűleg...Pontosan tudtad, mire vagyok képes.. :o))

    VálaszTörlés