2014. február 15., szombat

történetek, melyek szereplői jóban és rosszban

Éppen mentünk fel egy bevásárlóközpont valahányadik emeletére és két mozgólépcsőre szakadtunk, Zé ment az egyiken, én pedig mellette a másikon és ez megzavart minket, zavar került a ritmusunkba, de akkor a férjem átnyúlt a köztünk húzódó legalább 80 centin és megfogta a kezem. Így mentünk fel. Mondtam is, hogy na, ilyen egy mindennapi  Valentin - nap.  Én így szeretem.

Ugyanezen férfi az esti ágyneműcserénél arról áradozott, hogy mennyire szereti a friss ágyneműt, az  új ágyneműt, hogy az milyen jó, és milyen szépet vettünk, én pedig nem tudtam, kiábrándítsam-e*, hoyg igen, de egy évvel ezelőtt. Azóta pedig már használtuk párszor. Kicsit elbizonytalanodtam, vajon reggelente nem csodálkozik-e rám is így. És hogy ez most jó vagy rossz.

* természetesen kiábrándítottam. aztán ő engem még jobban, hogy a párnahuzatokat is újnak vélte, melyeket a két kezemmel varrtam. bő egy éve.

19 megjegyzés:

  1. Mindennapi Valentin-nap... Ez nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  2. Mindennapi Valentin-nap... Ez nagyon tetszik. :-)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. azért tudok ám kevésbé jót is írni, tudnék, a felejtésről ;)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. némely férfi mind egyforma- ezt szoktam mondani :)

      Törlés
  5. Hát ha a rácsodálkozása pozitív, és örül neked, akkor mindenképpen jó. Majd ha azt veszi észre, hogy mennyire nem tetszel neki... Az meg tök jó, hogy az egy éves párnát újnak látja. Mit nem adnék én ilyen klassz párnákért. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eszembe jut Jack Nicholson filmje, talám Mr. Smith a címe, amikor egy reggel ránéz a feleségére és azt mondja: ki ez a nő??

      Törlés
  6. -csak csodálkozzon, -az jó, nagyon is

    VálaszTörlés
  7. :) Keseru-csoki fele desszert? :) Kicsit keseru, de azert meg jo? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért 80 %-os ne legyen már, arra vigyázni kell! ;)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. nevetni lehet, néha én is nevetgélek már csak

      Törlés
  9. Az élet ajándékpillanatai, melyekből összerakható egy nagy boldogság. (Bocs, ma ennyire telik, de nagyon tetszett az írásod!!!) Üdv: Márti :)

    VálaszTörlés
  10. :))))))))))))))))
    ez nagyon aranyos volt:)))))))))))

    VálaszTörlés