2013. szeptember 9., hétfő

mindennapi derültségünket add meg nékünk ma

Háklis vagyok, tudom. Rendben, hogy a bejegyzések mehetnek a FB-ra, mármint nem innen, innen csak kevés, a mozgósból inkább, de én azt szeretem, ha a lájk a blogra érkezik és ezt nem győzöm eleget hangsúlyozni. Számtalanszor elmondtam, hogy miért, odaírtam, indokoltam, ugyanis szerintem ne nyomjanak lájkot az emberek egy olyan linkhez, amit nem olvastak és lehet, hogy baromira nem is tetszik nekik, csak látják, hogy (ebben az esetben) én írtam és akkor az lájk.  
Lájk a francot.

És akkor ezt nem mindenki érti, én meg speciel értem a fb-os könnyelműséget, csak nem szeretem, engedtessék ez meg nekem. Na de ma eljött az én időm, oké, hoyg véletlenül, de ugye az volt, hogy tegnap  részt vettem a Nike  Félmaratonon és hogy így a DK-s pólómban már benne van egy félmaraton. Én tudom, hogy ez így lehetne akár a politikai manipuláció tankönyvbe illő példája is, azonban ezt már csak az tudja, aki elolvasta a bejegyzést és nemcsak nyomta a lájkot ezerrel. Elmondanám, hogy leveleket  is kaptam, gratulációkat, és ettől eléggé odavagyok, mert bebizonyosodott az, amit eddig is hangoztattam, hogy az emberek birkák érthetetlenek számomra.

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. ez így van. de én szeretném, ha nem csak így.

      Törlés
  2. Én nagyon szeretem, hogy te így vagy őszinte.
    Az fb más világ.

    VálaszTörlés
  3. Ha Te nem lennél Téged ki kéne találni.Hogy nekem miért nincs ilyen humorom ? Egyébként már éppen gratulálni akartam az emberfeletti teljesítményedhez, mint futónak természetesen de így sem rossz. Ez a lájkolás ez szerintem annyira gáz.

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem pont ez, a személyesebb kapcsolat az, amiért felébresztem a blogot...A fb kirakat...szerintem az ottani cselekedeinket, lájkolásainkat, véleményünket nagyon befolyásolja, hogy mit látnak belőlünk a többiek...

    Írok neked emilt :)

    VálaszTörlés
  5. most azért tényleg, szerintetek van, aki esetleg elgondolkodik ezen ezek után? szerintem nincs, megy a nyomkodás ezerrel. nevetnem kell, miközben azért megszomorodtam. nem magam miatt, én ezt speciel régóta tudom, hogy így megy és régóta mondom, hogy csak a blogos lájkoknak hiszek*, de hogy mennyien adnak a hirtelen, automatikusan megnyomott szónak, elképesztő.


    * na jó,közben azért kaptam három olyan levelet, amelyben leírták nekem, hogy miért tudnak csak a fb-on lájkolni, de ők pont azok az emberek, akik mindig olyan választ írnak, hogy tudom, tényleg olvasták a bejegyzést. ők az üdítő kivételek.;)

    VálaszTörlés
  6. Nocsak,nocsak. Az ember felrenez egy kicsit, es itt valaki lenyom egy felmaratont. Igy jar az, aki nincs a facebookon. Mely meghajlas es respekt neked.

    VálaszTörlés