2013. május 27., hétfő

törésteszt

Először (állítólag) beletörtem a memóriakártyát a Nikon D 80-ba*, aztán (ténylegesen) letörtem egy darabot az autóból,  majd kettétörtem egy felmosófát, eltörtem kettő poharat, és ma délután eltörtem a szemüvegem.
Mindig azok az elfojtott indulatok.


*ezt tagadom, hogyan törtem volna el, csak kivettem, mint máskor is. a legközelebbi mozzanat az volt, mikor közölték velünk, hogy 20 ezer a javítása.  az ezután következő pedig az  volt, mikor átvételkor közölték, hogy 20 ezer + áfa.

2 megjegyzés:

  1. A memóriakártyán kívül minden stimmel. :D
    De én a fülemet is majdnem eltörtem a söprűvel, nagy lendülettel söpörtem ki a műhelyt, nyél ketté, úgy nekivágtam a fülemnek, még sírtam is. Apa (először)röhögött. Tényleg vicces lehetett, bár annál fájdalmasabb. Én is az elfojtott indulatokra fogtam. Most hozott Anyósom 2 garnitúra tányérkészletet még "stafírungba" Aptyának, mondtam, ha beszól (mármint Aptya) akkor az meg az ő fején törik. :D (na nem ám, szeressük egymást, csak ezt olyan vicces így leírni)...nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én akkor ezt most a globális felmelegedésre fogom inkább,mert ha nem kizárólag helyi szinten történik mindez, akkor nagyobb erőknek kell itt mozognia. :)

      (a fül, az csak először vicces, előszörre eléggé, de azért utána... :( )

      Törlés