2013. március 21., csütörtök

adalék

Még kellene dolgoznom, de nincs kedvem (meglesz ennek a böjtje, ember), különben is izgulok a holnapi klub miatt, felmentésem van. Így viszont leírom azt a két dolgot, ami eszembe jutott ma, mostanában így születnek a bejegyzések.

Szóval, az jutott eszembe, hogy már mondani akartam, hogy én tudok ám több dolgot egyszerre csinálni, mondjuk, dobolni éppen nem, nem tud a kezem és a lábam önálló életet élni, pedig az doblásnál nem hátrány, ahogy látom itthon a szemléltetésnél. Viszont tudok mást és most nem arra gondolok, hogy szószkevergetés közben bal kézzel  sms-t írok, vagy hogy tv-nézés közben kötök, hanem például arra, hogy vasalás közben  tudtam tanulni. A múlt idő abszolút jogos és nem azért, mert már nem tanulok, hanem, mert már nem vasalok, de ez botránykő, lapozzunk. Szóval, tudok ilyet, rengeteg mindent vasalás közben tanultam meg,  a test és a szellem nem kéz a kézben jár. Na jó, államvizsgákra azért nem így.
Ez most onnan jutott eszembe, hogy munka közben blogokat szoktam olvasni, ez nagyon klassz, mert erre nem lenne időm külön, így viszont, sok munka, sok blog. Sok élet.

Ez pedig onnan jutott eszembe, hogy olvastam Mickát és amikor azt írta, hogy "tetemes súlyfelesleg"*, akkor eszembe jutott, hogy korábban pont ezt tartottam a legszörnyűbb szószerkezetnek, a tetemes szó magában hordja a tetem, temet és áttételesen a termetes szavakat is, egyszerűen nem tud jól kijönni ebből a kapcsolatból.

Ugye, hogy érdemes volt ez leírnom.

- úgy ír róla, hoyg azt sem tudja,  mi az, nyakam rá

1 megjegyzés:

  1. Már este 10-kor is úgy gondoltam hogy mindenképp érdemes volt mindezt leírnod!A vasalás nálam is kerülendő téma.Próbálkoztam vele, mert van két barátnőm, akik imádnak vasalni. Úgy éreztem baj van velem, és nem vagyok rendes anya+háziasszony ha nem vagyok képes örömömet lelni benne. Feladtam!Merem utálni!Sajnálom rá az időt.Közben semmit nem is tanultam meg, tv nézhetnék közben, de ha tv, akkor én is kötök.
    Nagyon szeretem hogy a mi nyelvünket ilyen jól lehet elemezni!

    VálaszTörlés