2012. szeptember 19., szerda

Örkény volt a vacsoravendég

Ha bárkinek is kétsége lett volna akkor, amikor a sosemvolt nagypolgári életünket mintegy zárójelben megjegyeztem, annak most itt a bizonyítékok csekély, ám annál mívesebb részlete, és ezen nem ront az a tény sem, hogy mindezek, sajnos, nem voltak eleddig használatban. Mások annál inkább.
Ennél több dolog sorsáról döntöttünk, szépen dokumentáltuk is őket, azonban nem adom közre mindet, cikkszámot kapott mind, ezek a sor elején vannak. Mivel nem itthon tároljuk őket, hanem a raktárunkban megfelelő helyen, ezért nem érdemes hozzánk betérni.

Még annyit elmondanék az art deco ezüst tálka, a jardinette, a Zsolnay étkészlet és a többi mellett, hoyg ugyanitt iszonyat erős szeletelőgép, valamint vízalapú lábmasszírozógép is eladó.

 
 

(szerintem nagyon érdemes a képekre kattintani,gyönyörűek, na)

2 megjegyzés:

  1. Az utolsó fotón látható doboz engem érdekelne. Írnál nekem róla emailt a paramétereivel? :)

    KÖSZÖNÖM! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is pont ezt a dobozt szúrtam ki... olyan csodálatos a fríz, ami végigfut rajta. És persze jól rákattintottam, hogy nagyban is láthassam. :-)

    VálaszTörlés