2012. augusztus 24., péntek

megintbéna

A zöld csatosat kérte egy megrendelőm, már akkor is szenvedtem a varrással, szidtam magam, hogy elbutultak az ujjaim (erről még lesz szó a későbbiekben) és micsoda szégyen. A másodiknál (ami itt elől van és kedvből csináltam) ott már eléggé odavoltam, de olyannyira, hogy megnéztem a tűt (némi káromkodás sírás után), basszus, hát hímzőtűvel varrtam. Hímzőtűvel. 
És akkor kicseréltem egy másikra, de nem találtam mást, hát bőrvarrótűvel fejeztem be.  Bőrvarróval.
De ma aztán vettem egy egész csomag rendes, igazi, kézi varráshoz való tűt.





(egyébként pedig nyitni akartam egy bénavagyok címkét, csak közben kiderült, hoyg van már egy megintbéna. miért is, kérdem én.)

10 megjegyzés:

  1. De hogy vagy te béna,hisz csodásat alkottál:))

    VálaszTörlés
  2. Huhh. De szeretnék ennyire, vagy feleennyire béna lenni. Megint. :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. A végeredmény viszont szép lett, nagyon szép...

      Törlés
  4. sztem te érted a különbséget tű és tű között, úgy érzem:DD

    VálaszTörlés
  5. lányok,köszönöm, szép lett sztem is, csak az odavezető utat tudnám feledni, csak azt! :)

    VálaszTörlés
  6. S Csak egy csomag tűt vettél? Én ilyenkor (mert van "ilyenkor " mindenki életében, hidd el!), kapásból kettőt vagy hármat szoktam venni. Ha van ötös csomagolásban, még jobb:)

    VálaszTörlés
  7. Rita, ha adhatok egy posztötletet: írj műhelytitkokról, pl hogy miről ismerszik meg, melyik a hímző, melyik a varró, melyik a bőrvarró tű. Én becsszó nem tudom. Választani úgy szoktam, hogy amibe épp a megfelelő szín van befűzve :)

    Amúgy meg szépek lettek, bármelyiket elfogadnám, pláne a türkizt :D

    VálaszTörlés
  8. Ha nekem ilyen szép lenne a csúnyavarrásom... Talán még hímeznék is :).
    Nagyon szépek :)

    VálaszTörlés