2012. augusztus 23., csütörtök

behízelgő, mégis fenyegető hangnem

Azért, hogy én zokszó nélkül tűröm a hőséget, mert a kettővel korábbi poszt nem nyafogás, csak megállapítás, esetleg biometerorológia, semmi több, de komolyan, nem meséltem hűtött vizekről és ventilátorokról, meg lehúzott rolókról, meg zuhanyzás következtében fellépő vízszámlákról, meg fagyikról és jégbe hűtött dinnyékről sem, meg jegeskávéról sem, meg semmiről sem, szóval, szeretném remélni, hogy cserébe (és most itt akkor utalni szeretnék a címre) a jövő heti várva várt lehűlés egyszerűen csak úgy becsússzan a hétfő reggelünkbe, mindennemű csattogás, villámlás és morajlás nélkül.

6 megjegyzés:

  1. Ezt én is remélem, mert a hang és fényeffektek kéz-a-kézben járnak az őrjöngő fejfájással. Na azt még a melegnél is jobban útálom....

    VálaszTörlés
  2. És én már csak azon izgulok, hogy ez a hőn vágyott enyhülés mindennemű esővel megspékelve, nem vasárnap a Goubán zúdul a nyakunkba...
    Hanem szép csendesen vasárnap éjjel...
    Na akkor jöhet!!! :-)))

    Úgy legyen, Ámen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krisztám, én is bent leszek, szintén vásár,állítólag délután felhőszakadás, de ma még csak péntek van, sok minden történhet addig, reméljük! jó Goubázást!

      Törlés
  3. Hát... én annyira nem várom. Minden apró hidegfront meggyötör. Hát még a nagy változás! Ajjaj! Lehet, hogy délre kellene költöznöm?

    VálaszTörlés
  4. A ventillátorozás nekem egy pocsék, s pont egy hete tartó fúlgyulladást hozott.
    Vendégségben fútták rám a hideget, és én hőségtől kába balga nem kapcsoltam, s kapcsoltattam ki rögvest.

    VálaszTörlés