2012. augusztus 13., hétfő

Back to the future

Irgalmatlanul elfáradtam, nem is vagyok csúcsformában, a teljesítőképességem sem tündököl fényes csillagként az égen, olvasnivalóm sincs, iszonyú rendetlenség van itthon, nem érkeznek meg pénzek (ellenben számlák, ugye), a kastélyparkot szép lassan elzárják előlünk, nem tudunk lemenni Tihanyba (Hollandiáról meg ne is beszéljünk), a kötésem lebontottam, a Zsömi szétcincálta a lampionvirágokat, nem haladok egy fontos munkával, de nagyon nem, basszus, két ablakunk iszonyat koszos, a fejem meg olyan üres, mint egy tök, és mindehhez tegnap este bánatomban megettem két csibeburgert.

De legalább az olimpiának vége.

3 megjegyzés:

  1. Rita, az a jó hír, hogy de legalább az olimpiának vége? : (

    : )

    Van kedved Vámos Miklóst olvasni? ; )

    VálaszTörlés
  2. telítődtem, a sok izgalommal, a rengeteg nézéssel, a rengeteg rá fordított idővel, nekem pont jó volt így a hossza.

    vámos: a javát elolvastam!

    VálaszTörlés
  3. mondjuk a rá fordított időt én is kezdtem sokallni, most mégis erős hiányérzetem van. :-(

    Rita, ez esetben majd szeretném visszakérni a két könyvet, valamikor huszadika után. (addig lehet, hogy netközelben sem leszek)

    VálaszTörlés