2012. március 24., szombat

Átírva

Pedig olyan szépen elterveztem ezt a hetet, beosztottam, hogy melyik nap még mit, kedden persze borult, de azt előre tudtam, tehát nem is borult igazából, viszont most látom, hogy szombatra képes voltam beírni, hogy pakolás-pihenés, ember, olyan még sosem volt, hoyg wamp előtti nap ez sikerült volna, de azért én reménykedem. Legalább azért, hogy leírhassam.
Tegnap késő estére már eléggé elfáradtam, ennek tudom be, hoyg  amikor megkérdeztek egy darabról, akkor nemcsak, hogy magától értetődően írtam le, hogy Vacsora Alabamában, hanem ehhez ragaszkodtam is, meglehetősen, míg be nem bizonyították linkkel, hogy Augusztus Oklahomában a címe.

Még az is történt, hogy csodadolgok történtek a héten, az egyik már konkrétum és  pár héten belül megvalósul, a másik az lesz, de mindkettő top secret egyelőre, azonban mindkettő nagyon jó és felfoghatatlan, főleg, mert semmit nem tettem érte, hanem házhoz jöttek, meg idénre mindenféle terveket is készítettem, amiket áthúztam, mert egyszer túlbecsültnek éreztem, majd alátervezettnek, végül új lapot nyitottam, mellyel hasonlóképpen jártam el, sose írjatok terveket fokozott érzelmi állapotban.

Nem tudom, sikerült-e elég rébuszosnak és kesze-kuszának lennem, azt hiszem, igen. Szándékmentesen is.

4 megjegyzés:

  1. Igen-igen, egy szavadat sem értem, de nagyon jól hangzik. :)

    VálaszTörlés
  2. ezen meg most akkorát nevettem, hátdemilyenremek megjegyzést írtál!

    azt hiszem, bejegyzést sem kellene felajzott állapotban írnom? :)

    VálaszTörlés
  3. Így jó, kesze-kuszán és érthetetlenül, mert azért értjük (is, meg nem is):D

    VálaszTörlés
  4. ezen is röhincsélek csak, ne számítsatok komoly válaszokra, nem tudom, asszem,megbolondultam :)

    VálaszTörlés