2011. június 10., péntek

Paul Auster-rel

a Gerlóczy-ban, az rendben van nagyon.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a klasszikusan polgári hangulat.

    VálaszTörlés
  2. Az ilyen időtöltést én nagyon bírnám.....A mi városunkban nincsen irodalmi kávézó.Bár csinálhatok magamnak,miért is ne? Beülni, könyvet elő és kész.:)

    VálaszTörlés
  3. Te aztán értesz a kedvcsináláshoz. Tegnap hagyma hagymával, ma meg irodalom habos kávéval...
    Még a nyálam is elcseppen...:-)

    VálaszTörlés
  4. ez most "csak" a Máról holnapra, de akkor is ő :o)

    Irenka: egyrészt, másrészt nagyon párizsi, nagyon, én pedig Párizst...!


    Mammka: ez sem irodalmi kávéház, csak egy kávéház, könyv nálam mindig van, egy kávé, egy könyv - ilyen az én irodalmi kávéházam, megteremtem magamnak, te is tedd meg, finom.....

    hát tudod, kati, egyik nap a paraszti lét, másik nap a városi lét, én összetett vagyok :o))))

    VálaszTörlés
  5. Simogatás "beteg idegeknek" :). Semmi más nem is kell...

    VálaszTörlés