2010. szeptember 14., kedd

Kettősség

Egyszerre olvasom a blogokat, írok e-mailt egy ismerősnek, chat-elek a Legkisebbel, töltöm fel a fényképeimet a gépre és még a facebukra is benézek, kérem, én egy felvilágosult, modern nő vagyok, aki él a modern kor modern lehetőségeivel, aki lépést tart.
Csak a figyelmemmel van valami hiba, nem vagyok egy Napóleon, nemhogy egyszerre három nyelven nem tudok levelet írni (diktálni sem), de háromfelé figyelni is elég nehéz, mert kérem, én egy középkorú, több kamasz által megtépázott idegzetű nő (is) vagyok.

8 megjegyzés:

  1. Ohhhhhhh:D
    És milyen jól csinálsz mindent!!!!
    SuperWoman...

    VálaszTörlés
  2. Azért olyan nagy baj nem lehet a figyelmeddel, ha ennyi mindent tudsz egyszerre csinálni. ;)

    VálaszTörlés
  3. Hát úgy, hogy nem teljes a figyelmem, tudod! :o)

    VálaszTörlés
  4. Nincs ott a figyelemmel baj...csak szerintem az ember a többfelé koncentrálásban nagyon el tud fáradni...és mondjuk este felé már nem úgy megy. Magamból indultam ki.....bár én mindezek ellenére persze próbálkozom még...:-))) Én egyféle dolgot nem is tudok csinálni, mert nem köt le...ezt hívják hiperaktivitásnak??:-)))

    VálaszTörlés
  5. Most az jutott eszembe, hogy addig minden oké, amíg nem az egérrel akarunk kavarintani egyet a főzeléken, és nem a facebookra töltjük fel a mosnivalót - bár még ez az idő is eljöhet, én már semmin sem lepődök meg! :)))

    VálaszTörlés