2010. július 15., csütörtök

Vénusz / Venus-bag

Hogy egy kvízjátékban azt találtam mondani, a Vénuszon a hőmérséklet legalább 400 fok, lehetett ezen mosolyogni, de hogy még igazam is lett, sőt, alá is becsültem olyan 50 fokkal, erre gondoltam, miközben ezt a remek pink táskát varrtam. Nyilván a hőség miatt, mert egyébként én ezzel a színnel nem érintkezem, úgy tudom.

Some years ago I was taking part in a quiz show and there was a question about the temperature of Venus. I answered (off the top of my head )400 degrees and people laughed at me but it came to light that I had been right what's more
it's about 450 degrees. I thought of this fact during I was sewing this pink bag. Originally I don't touch this colour ... these dog days may be responsible for it, I guess.

Nem a Meskán, a Goubán!

2 megjegyzés: