2010. július 8., csütörtök

Kék virág / Blue flowers


Van ez a kék textilem, nem nyerte el a megrendelő tetszését, de már nem bánom, mert igazán nagyon kedves és táskának éppen jó, míg az eredeti célra talán tényleg nem. Lényegében ennyi a mondandóm, nem tudom tovább ragozni, bár azt még elmondom, hogy méretét tekintve talán a malaclopó kifejezés a legtalálóbb. Legalábbis majdnem.
A Meskán!

I have this blue fabric which wasn't preferred by my costumer. It made me sad but not for a long time I have intended a bag, of course, a bag. It's big enough telling the truth. :o)
In my online-shop!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörű ez az anyag,kár hogy nem nyerte el a megrendelő tetszését.Mi lett volna belőle?

    VálaszTörlés
  2. Még hogy nagy női táska!
    Csacskaság :o)Ez a kategória szerintem nem létezik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép anyag, pedig. Klassz táska lett belőle. :)

    (Most itt alul látom a saját Facebookos lapomat "Tetszik?" kérdéssel. Nem baj, ha nem értem, miért? :D)

    VálaszTörlés
  4. Egy babatakaró része lett volna, de tényleg nem jó, látom én is. Most már.

    Petunia: hát, persze, tele tudunk tömni mi mindenféle méretű táskát, az biztos is. :o)

    Lidércke: fogalmam sincs, nem értem, nem tudom. :o(

    VálaszTörlés
  5. Én meg a saját adatlapomat látom itt.A Nagy Testvér figyel.

    VálaszTörlés
  6. Ez gyönyörű! Ha nem lenne vagy 5 táskám, le is csaptam volna rám, de már nem tudom őket hova tenni :)

    VálaszTörlés
  7. Már nem figyel, ugye, Nyafkamacska?

    Sesame: táskából sosem elég, én már csak tudom. :o)))

    VálaszTörlés