2010. április 14., szerda

Ma reggel

Többet nem ér, ennyit még igen.

- Itt vannak a kereszteslovagjaid... -mondta a párom, látván a megjegyzések mennyiségét, minőségét.
- Külön üdvözlöm azt a bloggerinát, aki a tegnapi bejegyzés ellenére (vagy éppen azért) regisztrálta magát nálam. Vidám lelkületűnek gondolom, akit nem rémít meg egy ilyen bejegyzés. :o)
- A szubjektív vélemény (ebben az esetben) nem a szövegek létét/nem-létét jelentené, hanem a szövegek minőségét.
- Van már Google Analytics-em is, ettől sem jobban, sem rosszabbul nem aludtam, ellenben ma reggelre már nem működött, amitől viszont mérgesebb lettem. Hát hurrá.
- Lesz majd színváltás, mihelyst odajutok.
- Az előbb korábbi, majd későbbi időpontra tett játék ideje talán most érkezett el.
- Kenegette a lelkem a magyar nyelvre használatára vonatkozó, számomra lélekvidámító megjegyzések, főként azért, mert ezzel kapcsolatban hónapokkal ezelőtt írtam a célszemélynek, ez az igényesség alapvető kritériuma- szerintem.
- NEM vagyok kismama - ennyit az alaposságról, a blogelemző elmélyültségéről.

- Én viszont én vagyok. És olybá tűnik, maradok is.

14 megjegyzés:

  1. szia, nem hiszed el, de azért (is) regisztráltam, mert tetszik a háttér... :-) meg persze a munkáid is. Éva

    VálaszTörlés
  2. Le ne cseréld a hátteret!
    Na persze szabad akaratból...úgy más!:)

    VálaszTörlés
  3. :))) Na, most már aztán....! Az előzőhöz két megjegyzést is írtam, de most is muszáj.... (hülye grafománia! :P)
    A nyelvhelyességi szemponttal (is) teljesen egyetértek: ez is mércéje az igényességnek. Nálad aztán nem lehet rá panasz. :)
    Biztos, hogy nem akarsz kismama lenni? :D

    VálaszTörlés
  4. Azért jöttem vissza, hogy felhívjam valamire a figyelmedet, de azóta újabb bejegyzést írtál és ZoltánMűvész is felhívta rá a figyelmedet: és ez a megjegyzések száma, amit nemrégiben hiányoltál. Remélem, ezek után megnyugodtál:)))))

    VálaszTörlés
  5. Ezt is kipróbáltad,és minden mehet tovább a megszokott módon... :o)

    VálaszTörlés
  6. Bizony, kedves keresztesek! :o)

    VálaszTörlés
  7. Csak most értem ide :)) Nem értem a kismamát, hová volt ez írva ? Egyetértek az előttem szólókkal, ne azt nézd, mit írt, hanem hogy ki írta. És ráadásul hogyan, milyen slendrián, helyesírási hibáktól hemzsegő módon :(( Bántja a szemem, számomra az igényesség itt kezdődik. Ebben a profit-orientált világban felüdülés számomra KREATÍV dolgokról olvasni, megspékelve ezzel-azzal. Ha vásárolni szeretnék, akkor nem blogokban keresgélek, hanem rögtön a Meskán. És igaza van az előttem szólóknak, barát-függő a dolog, sajnos ismerem őket személyesen :((
    Nem véletlen, hogy egyik sincs a bloglistámon. A háttered nem tetszik, és a betűméret sem, de ez nem befolyásolja a látogatásaim számát. A számlálód meg olyan, amilyet tudsz használni, nem ? Szóval, úgy csinálj mindent, ahogy jólesik, és akkor mi is jól fogjuk érezni magunkat nálad ezentúl is !
    No, pusza, kicsit hosszúra sikeredtem.

    VálaszTörlés
  8. Én már nem is merem elmondani a véleményemet a blogelemzőről, mert egy éve kihúztam nála a gyufát. De továbbra is azt gondolom, hogy nem biztos, hogy az ő árnyékában, hátszelében, aurájában kell keresni a sikert. Ő menjen arra, Te meg maradj erre, szerintem ez a való világ, ilyen színek között, ilyen stílusban vagy Zazás, mi így szeretünk.
    Van akinek a marketingje jó, és van aki önmagától, és a munkájától. Ha lehet választani, én utóbbiban szeretnék lenni, és Te az én felfogásom szerint ott vagy. Kifejezetten szeretem a személyes bejegyzéseket, kifejezetten szeretem azt, amikor megmutatja valaki azt is, ha olykor elbaltáz dolgokat. Ez olyan emberi.
    Egyébként meg elég sok kismama van, és ha Te nem is vagy az, miért ne szólhatnál a kismamákhoz? Ez alacsonyabb rend, mint a nyafka divatmániás kockák? Nyilván azok között könnyebb eladni bizonyos dolgokat, csak olyan lélekmentes az egész.
    Szóval maradj ilyen Zaza!!!

    VálaszTörlés
  9. :DDD Zaziiiiii!:)))

    És még mindig szeretem a blogodat (is)!;D

    VálaszTörlés
  10. Még valami, amit nem értettem már tegnap olvasván a dolgot sem: miért kellene nekem bárkinek is elmagyarázni, hogy mi az az Etsy? A külföldi arrajáró, ha eljut az oldalamról (majd) oda, egyből látja, hogy ki kivel van. A magyar látogatóm meg minek venne tőlem "idegen pénzért" bármit is? Arra ott a Meska. Amiről szintén azonnal kiderül az először arrajárónak is, hogy micsoda.
    Vagy én maradtam le egy körrel? De komolyan!

    VálaszTörlés
  11. Melinda, többek között az Etsy-t sem értem, de nem baj, mást sem és más sem. :o))))
    Egyébként kár, hgy eltűntél szombaton, mire felnéztem a kendőmből, nem voltál, egyetlen férfiemberünk mondta, hogy még integettél is. A Laminária, az az oka mindennek. :o)))

    VálaszTörlés
  12. Jaaaa, akkor megnyugodtam!:) Már azt hittem, az én készülékemben van a hiba...:D

    Szombaton rohanásban voltam, örültem, hogy arra a kis időre kimenőt kaptam. Az tényleg rossz, hogy nem beszélgethettünk egy kicsit!:( De jön még kutyára dér!;D Egyébként tényleg mindenről a Laminaria tehet!:)

    VálaszTörlés