2009. május 5., kedd

A keresés eredménye


Mert az úgy van nálunk, hogy mindig mást találunk meg, mint amit egyébként keresünk. Ami kellene, azt soha. Középső szerint egy nagy fekete lyuk az egész házunk.
Most éppen egy esettanulmányt kerestem a gépen, amit én írtam (valamikor, valamiről), és a csoporttársaim állították, hogy "de pedig" és "bizony, hogy"- naná, hogy államvizsgához nélkülözhetetlen, be kell mutatni, meg ilyen apróságok.


Közben olyan képekre bukkantam, amelyeknek hamarosan aktualitása is lészen, ugyanis a tavalyi jól sikerült 1. Viseletek Napja után a mi kis falunk május 9-én, azaz most szombaton idén is megrendezi, értelemszerűen a másodikat...
A tavalyi alkalmon (ZM által) készített fotókra bukkantam, szerintem ennél jobb ajánló nem kell. :o) Csak mondom, hogy 40 km a fővárostól, hm.
Programhoz katt ide.

Az esettanulmányt nem találtam meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése