2009. május 4., hétfő

Festési előkészületek

Az elkövetkező 1 hónap sűrűségét tekintve már eddig is úgy gondoltam (de csak gondoltam, még nem tettem), hogy talán most szeretném igénybe venni a 25 évenként egyszer előforduló nem-főzés lehetőségét. Na, amikor elolvastam Ildikó levelét a festéshez szükséges cuccokról, akkor módosítottam: 2 hétig fagyit, tejfölt, joghurtot eszünk. Vizet iszunk, s desszertként befőttet eszünk. Ily módon két legyet ütünk egy csapásra. Nem főzök, és lesz elegendő dobozkám.
Na jó, mosogatni azért kell. Legalább a dobozokat. :o)
Ja, Ildikót a családom csókoltatja.

Én meg remélem, hogy érti a viccet. Szerintem igen. :o)


7 megjegyzés:

  1. Képzeld el az ő családját. :)

    VálaszTörlés
  2. Remélem, nem vagytok tejallergiások, és a fagyit is szeretitek. Mondjuk, télen nehezebb fagyis edényt szerezni.

    VálaszTörlés
  3. Ha nincs elég fagyis edény, akkor megfelel a lezárható nylonzsacskó is. Állítólag Spar-ban és IKEA-ban is lehet kapni.
    Kocsival jössz?

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyunk, sőt... :o))))

    Nylonzacsit vettem a Tescoban. Nem tudok, mivelmegyek, ennyi cuccal....még kiderül, ezen nem gondolkodtam. :o(

    VálaszTörlés
  5. Én egyszer voltam festő tanfolyamon, hát mint egy málhás szamár. Visszafelé szerencsére valaki a buszig elhozott kocsival. Fárasztó meg kell mondanom, nemcsak a fizikai munka miatt (állni kell) hanem a sok élmény miatt. De megéri. Én a szivárvány festést akarom csinálni, igy a nylonzacsik beszerzése a legfontosabb. Ja és a sok ujságpapir és nylonzacskó. Még az anyaggal nem tudom mi legyen, ezen a héten megyek a Röftexbe körülnézni. Hát a csörös akármi nekem nem annyira kell, a nagy üvegek viszont igen, de a PET palackok beváltak. A tálca még kérdéses.

    VálaszTörlés
  6. Jajj, annyira sajnálom, hogy én meg lemaradok a festésről, egész nyáron egy hétre utazunk el, de abba pont beleesik az a szombat :o(.
    Könnypotyogás...

    VálaszTörlés
  7. május 23- az már nyaralás? nem nézted el a naptárt, Zsukka?

    VálaszTörlés