2009. április 30., csütörtök

Remek kelme, melyet felvehetek- de nem teszem

(A cím csak vicc, ezt hozta a gép.)

Az éjszaka nagy elánnal és még annál is nagyobb céltudatossággal befejeztem az 1 hete kiszabott és azóta apránként varrt blézert. Semmi kacifántosság, bár már varázsoltam rá gomblyukat is, tehát mégiscsak léptem egyet előre. Igaz, erről közelit még nem készítek és ez mindent elmond. Mutatni már nem is kell.
A néhány héttel ezelőtt bemutatott egyszínű szoknya mintás testvéréből készült, szerintem egészen helyre lett, ezt persze mindig a készítőhöz, meg annak varrástudásához viszonyítva kell mérni. Mindenesetre már lesz mit felvennem a holnapi ballagásra.


Már nem tudom eldönteni, hogy melyik fénykép készült vakuval, meg anélkül, ahogy az eredményt elnézem, oly mindegy. :o( Mert én annyira biztos fotós tudással bírok, hogy minden gombot megnyomok a kis vacakon, hátha valamelyik jó lesz. Nos, nem.

A másik remekmű, ami elkészült, egy könnyű, nyári felső, olyannyira laza anyagból, hogy az elejét duplán szabtam, hát... na...

Utóbbi beállítás azt próbálja szemléletesen bemutatni, milyen jó kis hippis ujjat rittyenttem, értsd: bővülő. Ezzel bizonyítom, hogy ugyan fényképezni nem tudok, de látványilag nagyon ott vagyok... :o)
Hozzáfűznivaló: kéretik az eredményt nem összehasonlítani Bea varrásával, a kész ruha méretével, az időlimittel, és akkor még a fényképezős tehetségemről nem is beszéltem.


16 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a blézer, a szoknyához szépen illik. A blúz meg az én stílusom, főleg a hippi ujja. :) Szóval az is nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés
  2. Énisénis ilyen ügyes akarok lenni, de moströgtön :o)!

    VálaszTörlés
  3. De szépeket alkottál! És ugye azt elfelejtetted leírni, hogy már annyit fogytál, hogy ki kell cserélni a ruhatáradat?! :)

    VálaszTörlés
  4. Judit, a blúz nagyon jópofa és kényelmes és jó az anyaga is. nem utolsó szempont, hogy állati könnyű megvarrni. :o)

    Zsukka, Te már most ügyesebb vagy, ugyebár.. :o)

    Léda, a 7 kg-nál nem nagyon akar több lemenni, de nem adom fel. :o(

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos leszel!!!
    Vedd le a lábáról a "tömeget" ! :)))

    VálaszTörlés
  6. Drága Zaza!
    Fotóim minősége sokszor borzalmas, a szintidő csak vicc volt, és ha hiszed, ha nem én is így kezdtem, úgyhogy hajrá!!:))))
    Egyébként pedig a blézer nagyon csinos és mivel nyárias, ezért nem is kell bele bélés! A blúz-tunika pedig tökéletes, épp egy hasonlón agyalok én is csak hosszabb kivitelben. Nagyon tetszik a bővülő ujja (én is elég sűrűn alkalmazom) és a nyakkivágása is !

    VálaszTörlés
  7. Hihi! Én ilyen anyagot vettem tavaly egy blúznak, csak nem kék mintásat, hanem barnát:-) Mi mást?:-) És én imádom a tunikákat és azt fogok (majd) belőle varrni:-)
    Azt hiszem, mást nem is kell mondanom:-)

    VálaszTörlés
  8. De tegyed! ;-) Csinosak lettek! Szépek az anyagok, különösen a blézeré tetszik nekem.

    VálaszTörlés
  9. Hol vetted ezt az anyagot?
    Amúgy ügyes vagy. :) Merevítő közbélést is használtál?

    VálaszTörlés
  10. Mindegyik nagyon szuper. Es nekem is az jutott eloszor az eszembe, hogy annyit fogytàl, hogy a règi ruhàid mind leesnek ròlad ès ùjak kellenek....

    VálaszTörlés
  11. Majonéz, igazából ugyanolyan, mint a szoknyáé, csak ez a mintás fajtája. Nagyon tetszik nekem is, egy baj lehet vele: lenvászon. Az pedig gyűrődik. :o((


    Bea!Merevítő közbélés: gallér, eleje alátét. Vettem: Dorog, Selyemgubó.
    Bea, együtt megyünk festeni??? :O)))))


    Katica, nem úgy mennek azok a fránya kilók, ahogyan én szeretném.:o(

    VálaszTörlés
  12. Na, akkor találkozunk. :)
    Majd jó lenn egy asztalnál pepecselni?!

    VálaszTörlés
  13. Naná, ez egyértelmű, röhögünk meg dumálunk. Ja, és festünk. :o)))

    VálaszTörlés
  14. Csak a tanár meg ne hallja! ;)

    VálaszTörlés
  15. ellenorizni kell:)

    VálaszTörlés