2009. március 30., hétfő

Elmebeteg eszperente

Fentebb jelezve lett termetes testem, de meg kell fedjem e jelet, mert cseles, ezen rengeteg felesleg nem teljesen fed le engem, egy keveset (6 kg) sebesen elvesztettem, kellene jelezze, ez nem helyes!

Mellesleg: ezen reggelen beteg lelkem nem lehetett rejtve, elemezve lett felettesemmel, ecsetelnem kellett fergeteges kedvemet. Jellegzetes "nem szeretem-de megteszem" helyzet.

Rendelkezem egy bestseller-rel, melyben emberek szerepelnek, ezek lelke (kellemetlen, de) beteg. Ezen esetekben ez emberek helyzete egyre nehezebb, lenyelnek vegyszert, mert nem tehetnek egyebet... Fekete felleg lesz felettek, s nem lehet nem sejtened ... kellemetlen. Ellenben ezen emberek remekek lehetnek egyben, e.g. festhetnek, nekem ezen eszperente megy egyre kerekebben, jelenthet ez egyet: elmebeteg leszek?


11 megjegyzés:

  1. :))
    Nem kell ehez eszes elme: nem leszel te elmebeteg, kedves!:) Bestselleren elmerenghetsz, festegethetsz, medence kendvenc helyed lesz...
    Fekete fellegeket kergesdd el!

    Hűha, ez ragályos:)))

    VálaszTörlés
  2. De milyen jó.... :o) Remek elme lehetsz....

    VálaszTörlés
  3. Felettem remek, kerek eszme hever. Nem kell nekem egyebet elrebegnem neked...

    Szeretettel! Kerekes K. :))

    VálaszTörlés
  4. De helyes menyecske! Kedvellek :-)))

    VálaszTörlés
  5. Eme jegyzeteddel megnevettetsz. Egyebet nem tehetek: egeket rengetve nevetek!

    VálaszTörlés