2009. március 29., vasárnap

Earthhour- sajátos formában

Mert ugyan elhatároztuk, hogy mi is kikapcsolunk minden kevésbé fontos áramforrást tegnap este fél 9-kor, csak azzal nem számoltunk, hogy a nagy szél miatt már délelőtt részeseivé válhatunk a kezdeményezésnek. Mert hiába a 21. század, meg az internet és az általa megvalósuló korlátlan szabadság- a mi kis falunkban, amely mellesleg nem a világvégén, hanem a fővárostól 40 km-re van, nagy szél esetén elmegy az áram. Csak úgy. És órák múlva jön vissza. És olyankor hiába a szombat délelőtt szokásos takarítás, mosás, vasalás, miegymás. Arról a méregről nem is beszélve, ha valakinek a kazánt is áram működteti vagy éppen villanytűzhelye van. Vagy mindez együtt.
Szerintem a mi falunk szépen takarékoskodik, bár az eredmény feletti örömet némiképp csökkenti az önkéntességre utaló jel mindennemű hiánya. :o

Igen, azt is vállalom, hogy szűk látókörű vagyok, és azt is, hogy nem gondolok arra, milyen volt a háborúban, stb., amikor egyáltalán semmi nem volt.



4 megjegyzés:

  1. Láttam, hogy a fórumon Simon János elérhetőségét keresed. Én a múlt héten rendeltem tőle selyem molinót (200.-/m) és a vastagabbat is (300.-/m)
    Elérhetősége:
    Simon János
    9900 Körmend, Németújvár u 34.
    Telefon:94/594-154.
    Ezen a telefonszámon rendeltem meg, s 2 nap alatt már itt is volt.

    VálaszTörlés
  2. Ilyen kényszerű takarékoskodás nálunk is van, ha rossz az idő. Karácsony előtt pl 23-án délután 5-től másnap reggel kilencig, hol egyáltalán nem volt, hol meg ilyen gyenge, hogy csak a világitás ment. amikor hívtuk a villamosműveket azt mondták ha este 11-ig sikerül megjavitják ha nem akkor csak másnap, mert náluk csak 11-ig dolgozik a sűrgősségi csapat. Ja és nálunk is árammal megy a kazán is, és egy akkor 15 hónapos kicsivel voltunk itthol. Szegényt felöltöztettük éjszakára, meg volt, hogy annyi ereje volt a villanynak, hogy ment nála egy hősugárzó, hogy ő ne fagyjon meg, reggelre amúgy 12 fok lett a házban.

    VálaszTörlés
  3. Körmi, köszönöm!

    Csilla, szerintem ezt az érti, aki tapasztalat már hasonlót. Tehát: én értelek, sajnos. És rémes, hogy még mindig vannak ilyenek.

    VálaszTörlés