2013. július 30., kedd

kacsintson Ön is oldalra

Én csak remélni  tudom, hogy más jobban bírja a nyarat, mert ha a munkaképes lakosságnak csak a fele is úgy téblábolja át ezt az évszakot, mint én, akkor a nemzetgazdaság bajban lesz. Korán kelek, későn fekszem, a kettő között pedig valami cseppfolyós állapot. Semmi hasznom. Hasznavehetetlen vagyok. Dolgozom, persze, mégsem jutok egyről a kettőre. Talán nem is kellene a celciusokra és páratartalomra fognom?
Nem értem. Még jó, hogy futkorászom, az annyira fizikai, hoyg ráébredek a valómra, hogy igen, vagyok, létezem, legalább fáj itt és ott. 

Elhasznált tested, az ásító, néma összeg,
az eredményhez, nem adja ki, mennyivel járult
a szenvedély, a nagy, a századokra példás,
s mennyivel a szünetlen, mindenevő mohóság.

(Petri)

Nincs ám rosszkedvem, vagy ilyesmi, egyszerűen kezdek kilépni a nyárból.

2 megjegyzés:

  1. Pont így vagyok én is. Azt hittem, csak én nem bírok haladni semmivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sztem mki ezt hiszi magáról és biztos van olyan is, de talán most általános jelenség.amitől persze nem jobb.

      Törlés