2013. február 1., péntek

antireklám

Én egyszercsak kaptam egy üzenetet a fb-on, hogy engedem-e, hogy versenybe nevezzenek és azt írtam, hogy oké, aztán elfelejtettem, de akkor meg írt egy olvasóm, hoyg nevezni akart, de már és pedig, én meg megint elfelejtkeztem róla, szóval, nem érdekel az nlc, vessen meg minden olvasója, eddig sem voltam jelen, ezután sem leszek. Nem mondom, jöhetne a laptop, de most mégis, mit írnék én az nlc-re? miről? kinek? kit érdekelne? (ugyanezen kérdéseket fel lehet tenni a saját blogommal kapcsolatban, mégiscsak az az első lépés a hírnév felé, szóval, itt buktam meg és még csak nem is érdekel)
ah, hagyjuk, felőlem aztán nyerhet akárki, én ilyen kis fészekmelegnek gondolom a blogom, jó ez így. 
sajnálom, ha csalódtatok.
(sajnálnám, ha csalódnátok. de cserébe holnap informatív leszek)

11 megjegyzés:

  1. Na pont ezért kedvellek. De véletlenül tegnap kiszúrtalak a listán, és úgy láttam mások is vannak ezzel így, szóval azért már van néhány szavazatod :)

    VálaszTörlés
  2. Nem csalódtunk, nekünk speciel ez így tetszik. ;o)

    VálaszTörlés
  3. Ó, bár érteném, miről van szó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pont ugyanezt akartam írni :)

      Törlés
    2. jó ez így. ha az én-blog, akkor főleg nem akarnám kitenni az ablakba:)
      márpedig eléggé az.
      Adél,írok neked ma, a segítségedre lenne szükségem...

      Törlés
    3. a lényeg, hoyg a Goldenblog (gondolom én) mintájára az nlc (Nők Lapja Café) indított egy blogversenyt, azt hiszem, női változatot. lehetett beküldeni blogokat, mert szuperek és jók,esetleg saját magadat is.
      a nyeremény egy laptop (ezt én nem is olvastam) és az, hogy a nyertes írhat az nlc-re, kvázi újságíró lehet.
      ennyi. bőven elég.

      Törlés
  4. Látod-látod, azért van, ami tőled függetlenül is megtörténik. Na, akkor mi lenne, ha nem szaladnál el direkt a reklám elől...

    VálaszTörlés
  5. Én azért szavaztam rád - ne haragudj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sosem haragszom, ha szavaztok rám, csak a kampányt kihagyom. ha valaki odatévedés szavaz, az tegye,jólesik:)

      Törlés