2013. január 7., hétfő

CITY BAG

A City Bag egy olyan táska, ami elég a városnézéshez, de a mindennapi munkába járáshoz is, mármint annak, aki nem viszi  a háztartását magával. Egyelőre három példány készült belőle, de lesz több is, persze.


Azt találtam ki, hogy mivel szerintem a méret nem mindig fedi a lényeget, magyarul nem tudni, a 32 cm mit is jelent, bepakolom a táskába mindazt, amire nekem egy városi napon szükségem van, majd kipakolom, s tőlem telhetően szépen elrendezve bemutatom a tartalmát. Hát, tessék.

Alapcsomag:
könyv
tömött neszesszer
(opcionálisan) tömött pénztárca
telefon
szemüvegtok (ez töltőanyagként szolgált, még mindig volt sok hely)
palack
kézkrém
csokoládé
vaníliaesszencia (mert bár nem akartál, de hazafelé beugrottál a kedvenc üzletedbe)



Lesz több, s részletesebb fénykép is, de csak később.

6 megjegyzés:

  1. Tökéletes méret! Pont ezeket cipelem, megtoldva a kölkek miatt egy csomag nedves törlőkendővel, ami kiegyenlíti a soha nem tömött pénztárcát! :) Ha mellé teszem, máris tömöttnek lehet érezni! :) Figyelni fogom a választékot!!

    VálaszTörlés
  2. remek,örülök! holnap mutatok kettőt, a harmadik már elkelt.:)

    VálaszTörlés
  3. Jóóóó, még egy összecsukható esernyőnyi hely is kéne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. opcionálisan országváltozatokat is tudok készíteni, Anglia-specifikusat is :D

      Törlés
  4. Kedves Zazálea!

    Én szeretnék egy ilyet. :-) Nagyon. Mi az útja-módja?

    Szép napot!

    Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, szia, írj nekem a zazaleabag@gmail.com- ra vagy a nyirati.rita@gmail.com- ra, rendben? várom:9

      Törlés